{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.678 visninger | Oprettet:

resultater fra Viking casts udstillingen i Strib {{forumTopicSubject}}

Ser ikke ud til nogle har lavet en resultat tråd, så det vil jeg da gøre, nu jeg endelig fik fingre i en computer og fik hvilet mig en smule.

Fredag fik jeg lavet 2 DUMME fejl. 1 havde prøvet at dryppe ørene på Gynt hvilket havde irriteret øret til at producere mere ørevoks, i min iver for at fjerne dette fik jeg ridse ham i øreneOg så startede mit noia trip ellers åååh nej dyrlægen tænker øremider især nu der er kradset i ørene jeg bliver afvist i dyrlæge kontrol osv Kattene vaskes om aftenen og lader dem være på toilett med deres nullerput STOR fejl begge kattene beslutte at ligge og tørre i nullerput, tænker kike nærmere over det de er da bare lidt længe om at tørre. Meget tidlig morgen/NAT vågner jeg og opdager Gynt stadig er fugtig og pelsen filtre selvfølgelig så må med kam og hårtørre rette det problem= elendig pels Gæt hvem der ikke med mere søvn derefter...

Nå men vi kommer fint igennem dyrlæge kontrol(for øret fejler jo intet), har fået filtre ud(på bekostning af krøllerne), heldigvis er Gynts krøller så ekstreme dommerne intet bemærker men roser min flotte opsætning af hans pels og er DYBT imponeret over krøllerne, og bemærker ikke evt helligdage i pelsen Linda med bengal er sød at bære Gynt til de fleste ringe og Gynt opfører sig rigtig flot og der r umiddelbart kun 2 stede han brokker mig hos dommer, den ene efter en sur ragdoll bæres lige forbi hans bur af dommeren lige før hans bedømmelse(så er jo fair nok). Så morale jeg kan HELLER IKKE bære Gynt selv

Gynt ender med at tage 9 finaler igen:
lørdag 2s,3,6,8 og 8
Søndag 1s,4,4 og 5

Ronja placerede sig ikke men hyggede sig , selvom den ene dommer var tarvelig at tage en kat på hver side af hende og overse hende 2 gange i træk selvom hun så jo pænt sad klar, der blev hun altså lidt tøsefornærmet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  resultater fra Viking casts udstillingen i Strib
Kommentér på:
resultater fra Viking casts udstillingen i Strib

Annonce