Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Colostrum - til mennesker... Hejsa. Nu skal det forsøges! Jeg mangler dog lidt feedback fra jer der selv har prøvet det - og det er der så vidt ...
Off Topic
Oprettet:
21. nov 2016
Visninger:
792
Musik fest Vores søn skal holde fødselsdag for hans klasse - de er 17 :) Han vil gerne have musiktema/disko fest Hvad hører s...
Off Topic
Oprettet:
16. okt 2014
Visninger:
605
Bodrum Tyrkiet Hej katte elskere :) mig og kæresten skal til bodrum Tyrkiet i august. Og derfor vil jeg lige forføre mig om der nogle ...
Off Topic
Oprettet:
4. jul 2012
Visninger:
302
Gratis Babybox & Startpakker Hej alle på KG.. Jeg leder efter nogle gratis babybox, startpakker og andre babyting. Det er dejligt med sådan nogle...
Off Topic
Oprettet:
30. maj 2012
Visninger:
2.463
Træningstøj til store kvinder. hej alle i dejlige mennesker. Jeg er en ret stor pige, og nu vil jeg gerne begynde at træne lidt... for jeg kan jo ege...
Off Topic
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
1.648
Dyreinternater - Nordjylland? Hej KG :) Jeg har ikke så meget at lave her i ferien, da ingen af mine heste kan rides for tiden, og folk omkring mig ...
Off Topic
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
1.364
Bryllup Hej Alle i skønne mennesker her inde Vil bare lige høre om der skulle være nogle her inde som har holdt eller været ...
Off Topic
Oprettet:
17. jul 2010
Visninger:
948
Lov om oplysningspligt Nu har jeg siddet den sidste time og googlet om jeg kan finde en lov om at læger/psykologer og hvad der ellers er som s...
Off Topic
Oprettet:
19. jun 2010
Visninger:
1.017
Sjove øvelser Kender i nogle sjove øvelser som fx den hvor man står i en dørkarm og presser armene ud, og de så "letter" når man træd...
Off Topic
Oprettet:
15. jun 2010
Visninger:
417
Udendørs bur/løbegård <i>Jeg har 2 ildere som jeg godt kunne tænke mig og sætte en løbegård op til udnfor her til sommer. Ikke et sted de ska...
Off Topic
Oprettet:
29. apr 2010
Visninger:
604
gratis julebroderier på nettet? Hej, Jeg søger sådan efter en lille nisse broderi, men kan ikke finde nogle egnede hjemmesider. Alternativer må vær...
Off Topic
Oprettet:
24. nov 2009
Visninger:
4.794
furminator Jeg skal have købt mig en kam med rullende tænder og en furminator og tænkte at i måske vidste hvor jeg finder den bill...
Off Topic
Oprettet:
3. dec 2008
Visninger:
434
Andre med fotointeresse? Jeg er vild med at tage billeder af den slags jeg har lagt i mine albums (og selvfølgelig også af kattene). Har lige op...
Off Topic
Oprettet:
9. maj 2008
Visninger:
485
Papegøjerfans,se her ! Jeg har en kollega,som har en grå jaco på 2-3 år. De mangler noget ordentligt solidt legetøj til den og noget som kan...
Off Topic
Oprettet:
3. mar 2008
Visninger:
326
Kradsetræ ! Jeg vil købe et nyt kradsetræ til mine katte. Det skal være et fra gulv til loft og med store hylder. Jeg har søgt li...
Off Topic
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
819
Irlands økonomi Nu blev jeg lige inspireret af Wales-tråden til at spørge om nogen herinde tilfældigvis skulle være irer eller har noge...
Off Topic
Oprettet:
31. jan 2008
Visninger:
252
Før I skriver under.... Dette er kopieret fra et andet forum, men med tilladelse til gentagelse på andre fora... Hej. Lige en hurtig advarsel...
Off Topic
Oprettet:
22. dec 2007
Visninger:
620
Anderledes julesange... Jeg skal på fredag til julefrokost med mit arbejde og vil gerne have en sjov julesang eller to med. Er der nogle der h...
Off Topic
Oprettet:
24. nov 2007
Visninger:
1.999
Los som kælekat. Hej KG På et tidspunkt var der et indlæg her på KG om at der var en Los som kælekat i Danmark. Der var et links h...
Off Topic
Oprettet:
28. jul 2007
Visninger:
347
Så er der kommet nye billeder...:) Så kom der endelig nogle nye billeder af vores 2 dejlige misser... Smider lige et par links med... :) http://www.katt...
Off Topic
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
163

Annonce