{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Myre åhh nej!!!
  • #1   19. apr 2012 Myrelokke dåser , og kanel langs hjørnerne hvor de især er, plejede at hjælpe når vi hos mine forældre havde problemet om sommeren.

• #2   20. apr 2012 Myrelokkedåser !!!!! OG læs mere her lever sammen med masser af misser bor i hus på landet og er tilgroet myrehader...i know the triks !!!! Myrene kommer fra et sted hvis du har en mistanke om hvorfra de kommer kan du lægge noget sødt ud gerne en flødebolle eller andet shov noget der er sødere end sukker forstået på den måde det stinker mere af sukker...så holder du øje og afventer løbehuldet...når du har fundet deres hul laver du et myrefort der hvor de kommer fra først køber du bayer myregift til udendørsbrug og kommer det i en engangsprøjte 30 ml så sætter du enden ned i huldet og tømmer sprøjten adskillelige gange intil du får en lille vabel eller næsten på tommeltotten...så tørrer du gulvet op for ja man spilder eller det løber over og så sætter du fælderne op...jeg ved godt det er ondt...men...myre smadre altså ens hjem ! Det er et nyttedyr i naturen, i hjemmet et skadedyr og de udhuler både gulve og vægge så....de skal væk smiley og alle midler i brug...bayer til udendørsbrug pulverform opløses i vand hives op i en engangsprøjte og så fylder i bare huldet op ;D det virkede her....

• #3   20. apr 2012 Et godt, gammelt råd, jeg selv har afprøvet med stor succes er at strø stødt kanel langt med panelerne/de steder, man har mistanke om, hvor myrerne kommer ind.

De fortrækker lynhurtigt smiley

• #4   20. apr 2012 Et andet og meget godt råd er at drysse skurepulver uden for, langs med huset, så i løbet af en time er der ikke en eneste myre, ved ikke hvad skurepulveret gør, men de hader det.
    Vi er selv lige flyttet og der var sort af myre, så dryssede jeg skurepulver langs soklen og væk var de og har ikke set en eneste siden.

• #6   20. apr 2012 Hehe ja har allerede kanel ude smiley grunden til jeg holder med gift og dåserne er fordi jeg er bange for at myrerne bærer på det, FORDI vores katte spiser myrene på gulvet og er selvfølgelig bange for at de skal blive syge af myregift?!?!?!? smiley

Kommentér på:
Myre åhh nej!!!

Annonce