Jeres mening.. {{forumTopicSubject}}
Hej derude.
Nu må jeg lige høre jeres mening. Kan man godt skrive hjerter, eller kyssemund til det modsatte køn, selvom man HAR en kæreste?
Altså hvis jeg ser min kæreste har gjort det, kan jeg rent faktisk godt blive såret, for jeg ved ikke hvad han mener med det, og hvordan.
Og jeg tænkte på, om man kan have regler om sådan noget? Eller ville det være et tegn på 'mistillid' or whatever.. altså at man ikke kan stole på hinanden - selvom man skriver et hjerte til andre. Gider ikke skabe drama med min kæreste jo, men har det faktisk ikke godt med det Min kæreste er nemlig ikke typen som... ja, skriver sådan nogle ting synes jeg, uden at det skulle betyde NOGET? selvom jeg godt ved (eller håber) han ikke mener noget med det.
Alt det 'drama' for et hjerter til andre Men er i vildrede og ja mit spørgsmål er som sagt; synes i det ok?
Jeg vil egentlig bare høre jeres meninger!
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Jeg ville blive jaloux, hvis min kæreste gjorde det til nogen jeg ikke kendte, men hvis det fx er familie, så ville det være ok...
Hjerter kan diskuteresm men en smiley kan da ikke skade...
Jeg kan godt sende et hjerte til en af mine kammerater, som jeg har kendt længe - eller en kysmundsmiley så de ved jeg holder af dem. Hvis det er en kyssesmiley betyder det, når jeg sender er det bare ment som en varm hilsen. Sender det også til min søster og veninde.....
Det er nok et spørgsmål om tillid.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg synes ikke du skal tage det så tungt, jeg tror ikke engang han tænker over at han sender dem, men du kan da spørge ham og forklare at du er usikker på hvad han mener, når han sender dem.
Jeres mening..