560 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Fy for pokker"
Fy for pyffer..:-(
Så har Albus været til sit 2. dyrlægebesøg: revaccine, kastration, øretatoo ...og pokker så om han ikke også har fået lopper!!! DOH..sikkert fordi vi havde ham med i sommerhus. Orker næsten ikke at k...
Så har Albus været til sit 2. dyrlægebesøg: revaccine, kastration, øretatoo ...og pokker så om han ikke også har fået lopper!!! DOH..sikkert fordi vi havde ham med i sommerhus. Orker næsten ikke at k...
Skrevet af: Lis K - 13. jul 2010
velfærdssamfund min bare r..
hejsa her er så dagens sure opstød fra mig. jeg går jo som sagt med en dårlig fod, jeg har det man kalder en hælspore, men det kniber lidt for speciellægen at få den væk, han har så idag givet mi...
hejsa her er så dagens sure opstød fra mig. jeg går jo som sagt med en dårlig fod, jeg har det man kalder en hælspore, men det kniber lidt for speciellægen at få den væk, han har så idag givet mi...
Skrevet af: johnny - 29. aug 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
- Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
- Ophæng af billeder og en stor side skærm til en bil 450 kr.
- hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
- Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
- Damprensning af sofaer 800 kr.
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Poteslag!
sep 2005
Følger: 46 Følgere: 44 Emner: 20 Svar: 90
jeg begyndte helt at ryste !
Fy for pokker