707 visninger
|
Oprettet:
Vildkillinger lugter? {{forumTopicSubject}}
Vi har indfanget de vilde killinger og i morgen tidlig indfanger vi også deres mor.
Men de lugter virkelig? Fy for pokker det er slemt. Er det normalt for en vild killing?
Den ene har en stor fed tæge i panden også
De kommer til dyrlæge i morgen og bliver tjekket
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Godt de er blevet indfanget og held og lykke med dyrlæge besøget i morgen,håber de er okay...Hvad vil du gøre med dem efterfølgende ?
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
Killingerne tager vi os af, vi har handlet sutteflasker, mælkeerstatning og killingefoder. Vi har her til aften bygget en kravlegård til dem, og i morgen bliver de forhåbentlig orme og loppebehandlet ved dyrlægen. Min kæreste tager fri til det, og vi har lånt bil.
Dyrlægen skal så også vurdere alder og tilstand på de små, og så skal de bare have massere af kærlighed og omsorg i fremtiden
Jeg bor 3 minutters gang fra mit arbejde og kan kigge til dem i min spise og kaffe pause.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
men det lyder som en rigtig god plan. Hold os endelig opdateret.
Jeg fik en lille hittekilling i fredags. Der lugtede hun heller ikek godt (hun stank så ikke), men synes nu hun er kommet til at lugte sådan ok normalt efterhånden. Hun har ikke fået et bad, da hun var for afkræftet til det.. :o)
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hvad mener du med det?
Det er forhåbentlig stadig din plan at indfange kattemor også, og det burde faktisk være gjort samtidig. Hun er uanset hvad stadig den bedste til at passe sine killinger, og jeg synes, det er bandsat synd, hvis hun nu går uden for og leder efter dem og også har mælkespændinger.
Jeg ville også vente med at vaske killingerne, til missemor har vænnet sig til at være indendøre med dem. Hun kender dem på lyden, men også på deres lugt.
Og apropos lugt, så lugter især urin fra killinger ikke særligt rart, og det uanset om det er fra vildkillinger eller racekatte.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
Du skal være opmærksom på at det stadig kan være missemor der hjælper dme med at komme af med urin og afføring, og nu i har undladt at indfange hende samtidig er i nødt til at overtage det job ind til de finder ud af at bruge bakken.
Desuden må jeg ærligt indrømme at jeg synes det virker lidt overilet at indfange killingerne uden mormis, og jeg håber meget i finder en løsning på det idag.
Killingerne er selvfølgeligt søde, men de behøver altså deres mor mange uger endnu, så uanset hvad stand hun er i, er i nødt til at ha hende gående også.
Vildkillinger lugter?