{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Fy for pyffer..:-( {{forumTopicSubject}}

Så har Albus været til sit 2. dyrlægebesøg: revaccine, kastration, øretatoo ...og pokker så om han ikke også har fået lopper!!! DOH..sikkert fordi vi havde ham med i sommerhus. Orker næsten ikke at kæmpe med det kryb og er bare så træt af at jeg ikke insisterede på at han skulle have forbyggende loppekur sidst vi var ved dyrlæge, men det mente hun ikke var nødvendigt, hun kunne jo heller ikke vide at vi skulle have ham med på ferie.:-( Øv hvor er det trals, at jeg ikke lige tænkte det ordentligt igennem og insisterede. Nå men vi må jo igang med den store behandling.

P.s det blev lige 1413 kr. hos dyrlægen...Gisp.!!! Han kan godt nok være glad for, at vi holder så meget af ham, den søde Albus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fy for pyffer..:-(
  • #1   13. jul 2010 syntes ikke det var dyrt for alt det

• #2   13. jul 2010 Nej syns jeg bestem heller ikke.
    Mine to (Nala og Bandit)
    Skal til dyrlægen her på fredag og de skal begge vaccineres, Bandit skal have ormekur (Nala har fået) Også for de GRATIS sundheds tjek.
    Men det bliver altså 1,200 bare for det hos os xD

Så tør jeg ikke tænke på når de skal chippes og evt. neutraliseres :S
    Det må være GISP smiley

• #3   13. jul 2010 Gud hvor jeg dog er glad for at bo i Sønderjylland smiley

Vi gav lidt under 800 for vacc, kastration og øretattoo smiley .. Og det er ikke fordi det ikke er blevet gjort ordentligt eller noget...

• #4   13. jul 2010 Alt er jo relativt...For mig er 1413 kr. mange penge. Dermed være ikke sagt at det nu er slut med at Albus kommer til dyrlæge, det gør han selvfølgelig, vi har valgt at holde kat og så følger der nogle økonomiske forpligtelser med. Det han har været igennem nu er jo "for good" så med mindre han bliver syg, gud forbyde det, så skulle de værste "poster" vel være ovre nu...men synes altså stadig det er gispende mange penge smiley

• #5   13. jul 2010 Maria S.: Det er da ligefør det kan betale sig at køre sydpå smiley

• #6   13. jul 2010 Altså vi er i hvert fald rigtig glad for ham ...

Det er Rødekro dyreklinik ... Du kan se prisliste på deres hjemmeside ...
    Vores katte har i hvert fald været i gode hænder de gange vi har været dernede ..

• #7   13. jul 2010 Nej altså, det var mest for sjov smiley Vi er også rigtig glad for vores dyrlæge, som ved en masse om racen og som har en vet. sygeplejerske som ved om muligt, endnu mere og selv har en af slagsen. Så tror vi beholder hende vi har...uanset pris smiley

• #8   13. jul 2010 Sys nu os det var billigt sluppet.. smiley Jeg var til dyrelægen sidste uge pga min ene kat havde fået blærebetændelse. 3000 !!! at betale ved kasse et smiley Men tror vi alle er enige om at det ikk kan gøres op i penge når det kommer til vores børn smiley

• #9   13. jul 2010 Det var nu også bare hvis der var nogen der læste herinde som var hernede fra ... vi har heller ikke valgt ham efter prisen, men efter hvad vores venner som bruger ham har sagt smiley Og kan kun give dem ret ..

• #10   13. jul 2010 det var da mega billigt , bare for en kasteration gav jeg engang 1700kr

• #11   13. jul 2010 Tror sgu da de dyrlæger er nogle ågerkarle!!!
    Camilla var katten indlagt siden det blev så dyrt???

(Albus er nu ikke vores barn, han er vores husdyr, vores kælekat - har 3 dejlige døtre, DE er vores børn ;-))

• #12   13. jul 2010 Oh klag ikke - jeg fik en godt 4 år gammel han kastreret, vaccineret og så skulle han lige ha' nogen tænder ud, det viste sig da tandstenen blev fjernet der var parondontose i dem. Det blev sølle knapt 6000 - er jeg heldig kan jeg sælge ham for 1000

Det er bare så super fed en forretning at være opdrætter:-(

Kommentér på:
Fy for pyffer..:-(

Annonce