velfærdssamfund min bare r.. {{forumTopicSubject}}
hejsa
her er så dagens sure opstød fra mig.
jeg går jo som sagt med en dårlig fod, jeg har det man kalder en hælspore, men det kniber lidt for speciellægen at få den væk, han har så idag givet mig en blokade i foden og hvis det ikke hjælper, ja så er der ikke mere at gøre, så må jeg lærer at leve med en dårlig fod, dvs jeg så bliver "invalid" istedet.
der er dog en behandlingsform som man mener muligvis hjælper, men der er kun 40% chance for det, og pga af den lave helbredelses procent og en meget dyr pris er det noget der ikke findes støtte os til, dvs jeg skal betale af egen lomme og som lægen siger så er det stjernedyrt, noget med flere tusinde kroner, måske 10000 kr , det ku han ikke sige da han ikke udfører behandling af den art.
som det ser ud lige nu er jeg lige ved at udvikle mig til et tudefjæs, jeg havde squ håbet på snarlig helbredelse, nu har det stået på i snart 3 år, og jeg kan ikke længere se lyset forude. jeg syntes ganske simpelt at systemet svigter som bare pokker
fy for sa... sir jeg bare
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
ka godt se jeg da stadig har en behandlingsform der muligheds duer og det er vel bedre end ingenting
feb 2006
det med at betale er ikke det store problem, det er princippet i det der gør mig rasende, samtiddig er jeg squ et eller andet sted lidt(ka ikke finde ord) nervøs bare at hælde en masse penge penge ud af vinduet til ingen verdens nytte
håber du ka følge mig i det jeg skriver
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 686
Jeg kan sagtens forstå at det er ærgeligt og hårdt, men måske er det værd at låne de 10.000 (eller hæve dem hvis du i forvejen besidder dem) og så prøve?
God bedring anyways
feb 2006
og som sagt er det ikke pengene, men jeg syntes da heller ikke jeg bare vil hælde 10000 + ud af vinduet, når det er på usikker basis
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
min mor har os pardentose som en sygdom og hunhar fået opereret ned ekstra knogle ned i kæben og selvom det nu er bevist at det er sygdom så skal hun stadig betale af egen lomme og ja vi ved alle hvad det koster og komme til tandlæge. og desværre er det ikke slut endnu :o(
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
Jeg synes det ufatteligt sådan noget.. Når man skal have hjælp, kan man ikke få det..
- Kristina
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Sådan noget L*RT...
Naja
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
så ja systemet svigter jævnligt - og det er sur røv at være den det sker for
men krydser fingre for din fod !!!!
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Håber sku at det hjælper det du har fået lavet..
KNUS herfra også.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
Jeg døjede selv med en hælspore for 4-5 år siden og min læge stod helt uforstående for at kunne gøre noget ved den.
Men efter at ha modtaget zoneterapi og akupunktur er det nu helt væk og har ikke mærket noget til den i flere år.
Den eneste forholdsregel jeg er nødt til at tage er at købe specielle såler til mit fodtøj for ikke at provokere den til at komme igen.
God bedring.
/Mvh Helle
velfærdssamfund min bare r..