{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

velfærdssamfund min bare r.. {{forumTopicSubject}}

hejsa

her er så dagens sure opstød fra mig.
jeg går jo som sagt med en dårlig fod, jeg har det man kalder en hælspore, men det kniber lidt for speciellægen at få den væk, han har så idag givet mig en blokade i foden og hvis det ikke hjælper, ja så er der ikke mere at gøre, så må jeg lærer at leve med en dårlig fod, dvs jeg så bliver "invalid" istedet.
der er dog en behandlingsform som man mener muligvis hjælper, men der er kun 40% chance for det, og pga af den lave helbredelses procent og en meget dyr pris er det noget der ikke findes støtte os til, dvs jeg skal betale af egen lomme og som lægen siger så er det stjernedyrt, noget med flere tusinde kroner, måske 10000 kr , det ku han ikke sige da han ikke udfører behandling af den art.
som det ser ud lige nu er jeg lige ved at udvikle mig til et tudefjæs, jeg havde squ håbet på snarlig helbredelse, nu har det stået på i snart 3 år, og jeg kan ikke længere se lyset forude. jeg syntes ganske simpelt at systemet svigter som bare pokker
fy for sa... sir jeg bare

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  velfærdssamfund min bare r..
  • #1   30. aug 2007 Cabeza-Loca : øvøvøv sir jeg bar, ja så har jeg ikke grund til at jamre mig, har squ medlidenhed med din far.
    ka godt se jeg da stadig har en behandlingsform der muligheds duer og det er vel bedre end ingenting

• #2   30. aug 2007 ja jeg ved det godt, er bare så sur på systemet, vi lever i et af verdens bedste velfærdssamfund og så findes der behandlinger som muligvis ka gøre en rask, men dem skal man selv betale for, det er det jeg er vred over
    det med at betale er ikke det store problem, det er princippet i det der gør mig rasende, samtiddig er jeg squ et eller andet sted lidt(ka ikke finde ord) nervøs bare at hælde en masse penge penge ud af vinduet til ingen verdens nytte
    håber du ka følge mig i det jeg skriver

• #3   30. aug 2007 Jeg kan nu ikke se det dumme i, at de netop ikke yder tilskud til en tvivlsom behandling. Gud må vide hvor mange alternative behandlere der så også pludselig måtte søge om tilskud til deres behandlinger.

Jeg kan sagtens forstå at det er ærgeligt og hårdt, men måske er det værd at låne de 10.000 (eller hæve dem hvis du i forvejen besidder dem) og så prøve?
    God bedring anyways

• #4   30. aug 2007 zelda: jamen det er ikke en alternativ behandling, i alle andre lande end danmark er det en behandling som foretages på sygehuse hver dag, så jeg vil ikke just kalde det en alternativ behandling.
    og som sagt er det ikke pengene, men jeg syntes da heller ikke jeg bare vil hælde 10000 + ud af vinduet, når det er på usikker basis

• #5   30. aug 2007 Johnny - hvor er det altså bare noget øv. Går du med specialfodtøj? Min veninde havde for nogle år siden store problemere med hælsporer og det hjalp rigtig meget, da hun købte noget specialfodtøj.

• #6   30. aug 2007 øv ja det er da rigtig surt for dig.

min mor har os pardentose som en sygdom og hunhar fået opereret ned ekstra knogle ned i kæben og selvom det nu er bevist at det er sygdom så skal hun stadig betale af egen lomme og ja vi ved alle hvad det koster og komme til tandlæge. og desværre er det ikke slut endnu :o(

• #7   30. aug 2007 Js tak, sikke et velfærdssamfund.. Det kan ikke være rigtigt du selv skal betale.. Du kan evt gå på kommunen om sige, hvis i ikke betaler må i jo betale mig pension, hvilket hurtigt bliver dyrer end i betaler den operation..
    Jeg synes det ufatteligt sådan noget.. Når man skal have hjælp, kan man ikke få det..

- Kristina

• #8   30. aug 2007 Du for lige et stort knus herfra Johnny......

Sådan noget L*RT...

Naja

• #9   30. aug 2007 kynsik latter - velkommen i klubben johhny- hvis det kan være en trøst så er du ikke alene. jeg er for syg til at arbejde, for rask til indlæggelse, for rask til lokalpsykiatrien og for klog til bare at give op. har en uddanelse jeg ikke kan bruge og ryger snart på kontanhjælp efter mere end to år på sygedagpenge.... og jeg er for rask til en førtidspension- for måske bliver det bedre med tiden. og når ikke det er permanent - ingen pension. og er kun 24

så ja systemet svigter jævnligt - og det er sur røv at være den det sker for
    men krydser fingre for din fod !!!!

• #10   30. aug 2007 Det må godt nok være træls for dig. smiley
    Håber sku at det hjælper det du har fået lavet..
    KNUS herfra også.

• #11   30. aug 2007 Har du prøvet en zoneterapeut og akupunktur?

Jeg døjede selv med en hælspore for 4-5 år siden og min læge stod helt uforstående for at kunne gøre noget ved den.
    Men efter at ha modtaget zoneterapi og akupunktur er det nu helt væk og har ikke mærket noget til den i flere år.
    Den eneste forholdsregel jeg er nødt til at tage er at købe specielle såler til mit fodtøj for ikke at provokere den til at komme igen.

God bedring.

/Mvh Helle

Kommentér på:
velfærdssamfund min bare r..

Annonce