Forfærdeligt dilemma :( {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg står i den uheldige situation, at min veninde, som er en lille hidsigprop, kæmpe temperament, har anskaffet sig en hund. Hun arbejder omkring 10-12 timer hver dag, og er meget i byen. Hun snakkede en dag, om måske at anskaffe sig en hund.. hvortil jeg svarede at det var noget hun skulle tænke meget nøje over, og at jeg synes det var en rigtig dårlig idé, til at hun næste dag har anskaffet sig en lille hund, som i forvejen bider og er lidt tvær.
Nu bliver min veninde ved med at fortælle, at den lille hund tisser på gulvet konstant og smadrer ting og sager i lejligheden FORDI DEN ER ALENE HJEMME HELE DAGEN OG IKKE KAN KOMME UD OG GÅ! Hvordan får man fortalt det til en veninde, som tager alt personligt og hidser sig op over de mindste ting. Har så ondt af den lille.
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 51 Svar: 252
Problemet er også, at da hun snakkede om at få en hund sagde "Selvfølgelig tænker jeg nøje over det. Jeg vil ikke være typen som anskaffer mig en hund for derefter at sælge den hurtigt igen." Dagen efter har hun så fået hunden, vis ejer hurtigst skulle af med den.
Puha, det er en slem omgang. Når jeg siger til hende, at det nok er fordi den ikke får social kontakt nok, og at den oftere skal ud, så lyver hun og siger, at hun altså går tur med den tre gange om dagen.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Håber at Bellatrix på mirakuløs vis kan få banket noget ansvarsfølelse ind i hundeejeren ..... der aldrig skulle have haft hund
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 51 Svar: 252
Tinka D - Jeg forsøger pt at få lavet en aftale med min veninde, så jeg kan snakke det igennem med hende face to face, men hun har for travlt med arbejde. Suk.
Forfærdeligt dilemma :(