{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Chokeret over falck.. {{forumTopicSubject}}

Min mors maine coon pige er blevet væk, og vi har efetrsøgt hende, men hun er ikke at finde.. smiley
Hun har ringet til falck, og vi fik afvide at de havde 2 katte til at ligge i fryseren. - vi tog derop. Og sikke et møgsvin af en arrogant røv der sad der oppe, ja undskyld´mit sprog. Han spurgte hvordan den så ud, min mor forklarede det så, og jeg tilføjede hun havde en meget bred næse, firkantet "ja sagde han, hvis hun har været oppe og kysse kølergitteret i en bil, er hun nok ikke så firkantet mere" grinene og rigtigt kold!! - han sagde at vi da bar kunne dykke i de 3 frysere de havde, der var både hunde, katte og rådyr. Så vi kunne bare gå i gang. Tak for hjælpen siger jeg så! - vi blev fuldt derom, og så blev der ellers læsset op, hvor fanden er vi så, hvis det er sådan nogen intetfølende røvhuller der sidder hos falck!! Uh, jeg er gal.. Og det er sgu da klart man er pisse bekymret for om hun lå i den fryser... Og så for noget helt andet, den måde han pakkede dem ned på, ved bare at mase dem ned i fryseren igen, hvor fanden er værdigehden i det, for mig er det ikke bare et dyr, det er også et levende væsen.. Jeg er godt nok rasende..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chokeret over falck..
  • #1   22. sep 2009 Ja, det skal de da, men undskyld jeg så er lidt fræk, ville DU behandles på den måde når du dør??

• #2   22. sep 2009 fuck det lede svin(burde skydes!!) undskyld vis det virker ''stødene'' men det syntes jeg virkelig!, dyreelsker tror jeg sq ikke han er;s

• #3   22. sep 2009 Haha smiley - Ja jeg er bare lidt chokeret over det stadigvæk, sys bare det er så uværdigt!

• #4   22. sep 2009 tror det er sundt med en vis portion "ikke menneskelighed" når man arbejder sådan et sted...
    skulle man stå og forholde sig til alle de "road kill" ja så blev man syg af det....

selvfølgelig skulle han have behandlet jer anderles da i står med en reel bekymring....

• #5   22. sep 2009 og jeg havde sq MED GÆLDE gjordt det ;s

• #6   22. sep 2009 Ja mor, det var ikke en særlig behagelig oplevelse.. Men godt vi kunne tage lidt pis på det hele bagefter smiley

• #7   22. sep 2009 Man kan ikke forvente at alle folk holder af dyr smiley

Og nej jeg bliver ikke stødt over dyr puttet i en fryser, det har jeg set før på grundforløbet til dyrepasser.

Hvordan vilel du ellers have dem pakket ned ind til ejeren måske kom og hentede dem? De kan jo ikke lade dem ligge på en række i et rum, for så rådner de

• #8   22. sep 2009 Jeg må indrømme at jeg ikke kan blive forarget over sådan noget. Det er deres job og nogle gange er det altså sundt med lidt sort humor og afstandstagen til alt det tragiske.
    Selvfølgelig har det ikke været rart at se, men dyrene er altså døde.....

Det der undrer mig er at sidst jeg ringede til Falck for at undberette en død påkørt kat, blev jeg stillet om til brandvæsnet. Der fik jeg så at vide at de ville hente katten næste dag og køre den på dyrehospital, hvor den ville blive checket for chip eller øremærkning, så ejer kunne blive informeret.

Dem de har liggende i fryseren hos falck er jo så muligvis nogle dyr, som de ikke har kunnet finde ejere til p.g.a. manglende mærkning.

• #9   22. sep 2009 Tror bare man bliver koldhjertet med tiden - Ellers kan man ikke holde det ud .. Hvem ved? Det kan være at falck manden har en lille vuf derhjemme - Men når han tager på arbejde tager ''proff-hanskerne'' på.

• #10   22. sep 2009 Manglende sitationsfornemmelse, vil jeg mene manden inde på falck har! Jeg mener da også at man skal have lidt humør på arbejdspladsen, og måske sort humør, for at stå i et erhverv som han gør, MEN når det kommer nogle for at få af eller bekræftet, om deres kære husdyr er døde eller ej, må man sku lige stikke en finger i jorden og fornemme at den der kommentar på man fortælle til kollegaerne, og ikke de folk der kommer i sorg!

• #11   22. sep 2009 humør = humor

• #12   22. sep 2009 historien melder ikke noget om i fandt katten....

jeg ville nok også blive "sur" over den måde de havde snakket på, men for dem er det jo hverdag at se døde dyr....

• #13   22. sep 2009 <b>marianne og Camilla : Det var da en lidt chokerende oplevelse i har haft derinde. som de andre siger er det nok svært at have sådan et job som han har hvis man ikke holder tingene på afstand. dog vil jeg mene at man skal behandle folk der kommer og søger efter sine måske afdøde dyr, med lidt mere respekt. Jeg vil mene at der er bedre måder at håndtere siturationen på end han lige gjorde, også selvom man ikke ligefrem er dyreven.
    jeg var nok selv blevet sur, og spurgt om han ville bryde sig om den behandling han lige har givet.
    i kan altid ringe til falck og klage over denne behandling, så får vedkomne nok en løftet pegefinger, og vil højst sandsyneligt tænke sig om en extra gang, næste gang der kommer nogen og spørger efter deres dyr.

mht. til din egen lille misser, så prøv og læs denne tråd http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=58633 der er en masse råd og ideer til hvad du kan gøre for at finde din kat.
    krydser fingre for at den kommer hjem i god behold

• #14   23. sep 2009 Jeg kan godt forstå at I er rystet over denne dumme falkmands kommentar og så I oven i købet selv skal stå og rode i en stor kold fryser efter ens evt. døde dyr.............fy for fanden.............rent moralsk og etisk burde denne pågældene mand have situationsfornemmelse og sort humør foregår i et internt selskab og det er vel også det rette element i denne branche.........men når folk kommer efter deres savnede dyr et det absolut ikke for sjov.........uanset om dyrene er pakket korretk eller ej er det vel frastødene hvis folk selv skal tage ansvar for at finde sit dyr på denne måde.........det er en af grundene til at jeg aldrig aflevere mine dyr hos dyrlægen efter de er aflivet....for de opbevare dyrene på samme måde til fryseren er fyldt til randen inden de kommer videre i systemet.............men vi skal nok ikke begynde at diskutere hvordan vi mennesker kommer af dage.........for det er endnu mere forkasteligt..........men tak for tipset hvis man selv en dag står i samme problem.........så er man i hvert fald forberedt på det værste.........og så må man tage den derfra..........kh. Løverne

• #15   23. sep 2009 Hvor respektløst smiley

• #16   23. sep 2009 Hmm ja det kan virke koldt , men når et dyr blir "humant" aflivet hos ens dyrlæge og man ikke ønsker at ta dem med hjem , hvor tror i så de blir opbevaret ?????
    Ja , i dyrlægens fryser ! Kampas kommer jo ikke forbi hver dag , men måske 1 til 2 gange på en måned .

• #17   23. sep 2009 Der er vel ikke nogen, der er forarget over, at døde dyr opbevares i en fryser. Det er den respektløse behandling af kroppene, der er forargelig. Og så den nedrige "morsomhed", som den ansatte ikke kunne nære sig for. Det er højst upassende at gøre sig "morsom" på en forsvunden kats bekostning overfor katens ejere.
    Tænk hvis det var personalet på et lighus eller hospital, der skulle lufte deres grove humor over for pårørende....

• #18   23. sep 2009 Selvfølgelig skal man da ha' en god portion sort humor, og ja, det er da helt klart nok nødvendigt i den branche.. MEN, ja, jeg sys det var meget respektløst at behandle os på den måde, mor er sønderknust over hendes smukke pige er væk, og det var virkelig med tunge skridt vi tog derop, og så kommer man ind til sådan en idiot, han morede sig hvertfald.. smiley

Tanja : Hmm. altså jeg er så godt klar over at de rådner.. Jeg er i sundhedssektoren, så det er jeg sgu godt klar over! Dum er jeg ikke, men tror man skulle ha' set dem måde de blev smækket op på, og den måde tonen var der. - Det var jo nok allerede der, og så kommer man altså til at se lidt negativt og sort på det hele.. smiley Hvilket vi gjorde..

Kommentér på:
Chokeret over falck..

Annonce