Chokeret over falck.. {{forumTopicSubject}}
Min mors maine coon pige er blevet væk, og vi har efetrsøgt hende, men hun er ikke at finde..
Hun har ringet til falck, og vi fik afvide at de havde 2 katte til at ligge i fryseren. - vi tog derop. Og sikke et møgsvin af en arrogant røv der sad der oppe, ja undskyld´mit sprog. Han spurgte hvordan den så ud, min mor forklarede det så, og jeg tilføjede hun havde en meget bred næse, firkantet "ja sagde han, hvis hun har været oppe og kysse kølergitteret i en bil, er hun nok ikke så firkantet mere" grinene og rigtigt kold!! - han sagde at vi da bar kunne dykke i de 3 frysere de havde, der var både hunde, katte og rådyr. Så vi kunne bare gå i gang. Tak for hjælpen siger jeg så! - vi blev fuldt derom, og så blev der ellers læsset op, hvor fanden er vi så, hvis det er sådan nogen intetfølende røvhuller der sidder hos falck!! Uh, jeg er gal.. Og det er sgu da klart man er pisse bekymret for om hun lå i den fryser... Og så for noget helt andet, den måde han pakkede dem ned på, ved bare at mase dem ned i fryseren igen, hvor fanden er værdigehden i det, for mig er det ikke bare et dyr, det er også et levende væsen.. Jeg er godt nok rasende..
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Emner: 32 Svar: 253
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 72
jul 2008
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
skulle man stå og forholde sig til alle de "road kill" ja så blev man syg af det....
selvfølgelig skulle han have behandlet jer anderles da i står med en reel bekymring....
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 72
jul 2008
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Og nej jeg bliver ikke stødt over dyr puttet i en fryser, det har jeg set før på grundforløbet til dyrepasser.
Hvordan vilel du ellers have dem pakket ned ind til ejeren måske kom og hentede dem? De kan jo ikke lade dem ligge på en række i et rum, for så rådner de
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 521
Selvfølgelig har det ikke været rart at se, men dyrene er altså døde.....
Det der undrer mig er at sidst jeg ringede til Falck for at undberette en død påkørt kat, blev jeg stillet om til brandvæsnet. Der fik jeg så at vide at de ville hente katten næste dag og køre den på dyrehospital, hvor den ville blive checket for chip eller øremærkning, så ejer kunne blive informeret.
Dem de har liggende i fryseren hos falck er jo så muligvis nogle dyr, som de ikke har kunnet finde ejere til p.g.a. manglende mærkning.
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 184
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 83 Svar: 730
jeg ville nok også blive "sur" over den måde de havde snakket på, men for dem er det jo hverdag at se døde dyr....
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Katte: 7 Emner: 22 Svar: 1.733
jeg var nok selv blevet sur, og spurgt om han ville bryde sig om den behandling han lige har givet.
i kan altid ringe til falck og klage over denne behandling, så får vedkomne nok en løftet pegefinger, og vil højst sandsyneligt tænke sig om en extra gang, næste gang der kommer nogen og spørger efter deres dyr.
mht. til din egen lille misser, så prøv og læs denne tråd http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=58633 der er en masse råd og ideer til hvad du kan gøre for at finde din kat.
krydser fingre for at den kommer hjem i god behold
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 207
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
jun 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 1 Emner: 36 Svar: 453
Ja , i dyrlægens fryser ! Kampas kommer jo ikke forbi hver dag , men måske 1 til 2 gange på en måned .
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Tænk hvis det var personalet på et lighus eller hospital, der skulle lufte deres grove humor over for pårørende....
jul 2008
Tanja : Hmm. altså jeg er så godt klar over at de rådner.. Jeg er i sundhedssektoren, så det er jeg sgu godt klar over! Dum er jeg ikke, men tror man skulle ha' set dem måde de blev smækket op på, og den måde tonen var der. - Det var jo nok allerede der, og så kommer man altså til at se lidt negativt og sort på det hele.. Hvilket vi gjorde..
Chokeret over falck..