{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

CHOKERET - kat kørt over for næsen af mig.. {{forumTopicSubject}}

Kære katte elskere.

Her til aften var mig og min kæreste ude og køre en dejlig lang tur til Roskildefjord. Vi havde hygget os ved at sidde på en bænk og kigge ud over Bolund. Da vi besluttede os for at køre hjem til Igor valgte vi at køre af Ballerup boulevard/frederikssundvejen.

Vi ser en kat liggende stille på vejen, jeg siger til min kæreste, "vi bliver nød til at gøre noget, ligge den ind til siden eller ringe til dyrelæge falck."
Vi holder ind til siden, idet jeg løber derover, kommer der en bil, jeg tror at jeg kan nå at trække den ind til siden, men da det var lidt risikabelt, bliver jeg stående og vinker til bilisten at han skal køre ud i ydrebanen...hvad tror i idioten gjorde..kørte den stakkels kat over, lige foran øjene på mig, jeg havde noget af katten på mig. :'o(

Min kæreste kommer løbende, og er rasende, i ren frustration og chokeret som vi er, når vi ikke at få nummerplanden på bilen.

Da vi havde fået katten ind på græsset, så vi den havde en øre tatovering, jeg skyndte mig og tage min tlf for at ringe til Falck dyrelæge,for at spørge om de kunne slå den op i et register, så vi kunne få adressen og finde ejerne, de kunne hverken komme ud og hente den, eller slå den op.

Jeg prøvede så at ringe til 118 for evt at få et andet nummer til nogle der kunne hjælpe, idet jeg får halvdelen af dyreværnets nummer, løber min tlf ud for taletid.. panik...min kæreste havde heller ikke sin mobil..

Vi vendte os om, og så nogle huse, en mulighed var at ejerene kunne bo der, vi kigger på et hus der ligger tæt på vejen..tænker begge, dette er ejerne, vi måtte ringe på trods kl var 00.20.
Vi tog os mod, ringede på, og spurgte om de havde en rød og hvid stribet kat, og hun sagde ja og hvorfor ? Vi svarer, han ligger lige her ude på vejen, hun spurgte om den var død, Ja sagde vi og fortalte lidt om hvordan vi fandt den og hvad der var sket imens. Hun henter sin kæreste, han får det at vide, han er rystet, vi skynder oa og vise hvor han ligger, han vidste ikke hvad han skulle gøre, han rørte ham på brystet trods han var meget tilredt.

Er i klar over hvor hårdt det er at se sådan noget og oven i købet dens involde på sig. Vi er chokeret. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CHOKERET - kat kørt over for næsen af mig..
  • #1   2. jun 2007 Du godeste en oplevelse!! Kan godt forstå du er chokeret! Det var da godt nok et fjols af en ubetænksom billist der gør sådan noget!
    Men synes det er flot af jer at I gør så meget for en stakkels kat, så ved ejerne da i det mindste hvad der er sket med den.

• #2   2. jun 2007 DET er såå flot.. Af jer begge, kan godt forstå du er rystet, Pyha da................ sådan nogle skulle der være flere af.. At han bare kunne kører den kat over forstår man jo ikke, hvor du står og vifter med arme og ben.. mangel på HJERNE...... knus fra mig...

• #3   2. jun 2007 Ej en idiot, folk er bare så skide kolde og lige glade med andre en de selv, og nu bor jeg selv i Ballerup og ved hvordan folk kører her og min dreng har over været ved at blive kørt ned fordi folk i denne LORTE by kører som død og helvede.

• #4   2. jun 2007 Hold da op for en slem oplevelse I har været ude for...

Men hvor er jeg dog glad for at I valgte at takle det på den måde i gjorde -det varmer i mit hjerte...

Men dog må jeg indrømme, at jeg bander den dumme skid af bilist så langt ned i helvede han kan komme.... smiley

• #5   2. jun 2007 Mange tak.
    Har stadig svært ved situationen, og undskyld at der er så mange stave fejl, men var helt ude af den igår.
    Har bare så ondt af ejerne, tænk hvis det var ens egen, og skulle finde ud af det på den måde, jeg kunne ikke lade vær med at græde da man så hans sorg, og på den måde han rørte katten. smiley

• #6   2. jun 2007 Jeg har også været ude for noget nær det samme, en kat lå død midt på vejen, men inden jeg kunne få den ind til siden blev den kørt over igen, og fløj op i luften! Jeg skreg bare, det var virkelig hårdt! Man kommer bare sådan til at tænke på sine egne misser derhjemme, og hvordan man selv ville have det, hvis det var dem. De fik lige et ekstra kys da jeg kom hjem til dem ihvertfald! en rystende oplevelse, som sidder i kroppen i lang tid efter

• #7   2. jun 2007 Æv, øv for en grim oplevelse, æv, øv for billisten, men altså også et stort æv, øv til kattens ejere, der lod deres kat rende frit, især når de bor så tæt på en befærdet vej. De burde enten have ladet deres have indhegne eller lavet en løbegård.

"Det er prisen vi betaler", siger de fleste katteejere, hvis deres kat bliver kørt over. Nej, det er KATTEN, der betaler prisen, og i dette tilfælde også jer, der havde den rystende oplevelse. I sidste ende kunne katten også have været årsag til, at nogle kom alvorligt til skade i trafikken, hvis de automatisk havde foretaget en undvigelsesmanøvre.

Kommentér på:
CHOKERET - kat kørt over for næsen af mig..

Annonce