{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING Hund stjålet v Randers {{forumTopicSubject}}

Jeg lægger lige en efterlysning herind, som jeg også har lagt ind på hundegalleri. (Det er ikke min hund men tilhører en veninde til en jeg kender):

--------------

Jeg har lige modtaget denne efterlysning fra en anden bruger herinde:

Jeg har haft indbrud idag kl. 13.25 - 14.25 og fået stjålet min elskede lille franske bulldog og hendes 7 små hvalpe, der lige akkurat har fået øjne. Jeg passerer i bil selv den formodede tyv og en medpassager som sparker min bryggersdør op og stjæler dem. Vil alle sende videre til dem I kender? Bemærk evt folk som pludselig lufter en fransk bulldog tigerstribet/brindlet og man kan tydeligt se hun har mægtig store diebabser som hænger vildt.
Hjælp mig og kontakt mig straks hvis nogen ser, hvor hun er, eller Randers politi.
Mit nr er 26 20 61 30.
Mvh. Kirsten

Ejeren bor i Helsted ved Randers.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING Hund stjålet v Randers
  • #1   20. maj 2009 Dette er et sidespring, men denne sætning undrer mig

"Jeg passerer i bil selv den formodede tyv og en medpassager som sparker min bryggersdør op og stjæler dem."

Hvorfor standsede hun ikke omgående bilen ell. kørte efter tyvene?
    Og hvorfor ordet "formodede"? Situationen var da indlysende!

• #2   20. maj 2009 Jeg bor godt nok i Fredericia, men skal nok holde øje.. De kan jo være alle steder nu.. smiley

Håber at de bliver fundet..

Knus

• #3   20. maj 2009 *Mega* - Jeg tror hun har været meget forvirret og oppe at køre, da hun sendte beskeden rundt, og derfor roder lidt rundt i tiden. Hun så en bil, og på et andet tidspunkt havde (måske) dem hun så været i hendes hus, sparket døren op og stjålet hundene.

Der er lidt flere oplysninger herinde:

(link fjernet)

• #4   22. maj 2009 Ej, hvor synd, det er så sørgeligt når folk kan finde på sådan noget. Hvad fanden er det for nogle mennesker der gør sådan noget?

Kommentér på:
EFTERLYSNING Hund stjålet v Randers

Annonce