Det første farvel... {{forumTopicSubject}}
Det slår mig nu, hvor ked af det jeg egentlig er... at love sig selv, man ikke vil græde, er måske nemt nok at sige... men når alt kommer til alt, så er et farvel til sine elskede katte aldrig noget, man bare kan tage med lethed.
Idag fandt Chenu vej til sit nye hjem. En sød pige, der tilfældigvis er døv, som Chenu også er, faldt pladask for hende... Selv om det gør ondt, så havde jeg en god fornemmelse for, at Chenu ville få det rigtigt godt hos denne pige.
Så det var det endelige farvel til den lille hvide kat, der har givet mig så mange gode stunder... jeg kommer til at savne dig, Chenu... de små sjove lyde du sagde, når du rendte rundt i huset, det sjove udtryk du havde, når du blev forstyrret midt i din pelsslikning og kunne sidde derefter i flere minutter med tungen stadig hængende ud af munden.
Jeg kommer til at savne hvordan du nogle gange lå og sov på min hovedpude om natten og når man vendte sig om fik man bare pels i hele hovedet...
Det bliver nok ikke ligefrem nemmere med de næste 6, som skal siges farvel til...
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Hvis din mave fornemmelse trods alt var der, at det er et godt sted, det kan hjælpe lidt, men det er aldrig nemt ...
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Håber at Chenu får det godt i sit nye hjem. Jeg kender ikke kattene, men flytning kan være svært nok i sig selv for katte, så vil tro det er bedst, hvis de kommer ud to og to (eller flere), så de ikke også mister alle deres venner - men i det mindste har én kammersjuk med til nyt hjem.
Håber I alle kommer gennem denne kattepine.
apr 2006
Pigen, der har Chenu nu, er da også sød til at sms'e om hvordan det er gået og går, så det er jeg rigtig glad for.
Vi vil jo nok helst i en boligforening, for det er billigere både i leje og i indskud (når man er 16000 i underskud for hver måned der går, er det svært at skrabe penge sammen...) og vi er flere gange blevet snydt af private udlejere...
Med alt det der er sket, og stadig sker, har vi brug for noget, der ikke følger et hav af bekymringer med til... hvis det giver mening.
Huset skal (forhåbentlig) også lige sælges... det er i hvert fald det vi prøver nu, inden de kommer og siger tvangsauktion.... suk...
apr 2006
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Forskrækkelig situation I er i Jeg håber I finder gode hjem til kattene, og krydser fingre for, at I får huset solgt.
apr 2006
Har heldigvis fået købt et lille lager foder til kattene, så det da ikke løber tør, men det var da kun fordi min mor kunne låne mig penge til regninger... og jeg så valgte at springe en over og købe foder for det beløb...
Men de skal dælme ikke sulte...
Det første farvel...