{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Farvel Karen Marie :( {{forumTopicSubject}}

Farvel min kat, farvel min elskede Karen Marie.

I dag har jeg mistet min dejlige kat. Hun er desværre nok blevet ramt af toget. Hun har kæmpet sig ind igennem kattelem og gennem gange for at ligge sig i min seng. Hele den lange vej med skadede bagben.
Så loyal lige til det sidste smiley
Min mor og bror fandt hende og kørte hende til dyrlægen med det samme. De mener ikke at hun har lidt meget da hun var i shock.

Der har altid været et meget specielt bånd mellem Karen Marie og mig.
Hun kom som meget lille hittekilling da jeg havde mistet min tidligere kat efter sygdom og havde svoret at jeg aldrig igen skulle have en kat der kun var min. Karen Marie fik plads i mit hjerte fra første dag, selv om vi på det tidspunkt også havde andre katte var Karen Marie fra dag 1. MIN kat.

Som den eneste sov hun hver nat på mit værelse, ingen adgang for de andre katte. hun har altid haft et lidt specielt sind og er ikke allemands eje.

Da jeg var på skole i jylland i 10 uger fra januar boede karen marie stort set under min seng og ville ikke komme ud til de andre, viste sig kun når jeg var hjemme på weekend.

Jeg elsker hende, hun var mit et og alt, desværre er dette jo risikoen ved at have udekatte smiley

Har tudet det meste af aftenen, kan ikke holde ud at skulle ud og sove uden den smukke prinsesse ved min side smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel Karen Marie :(
Kommentér på:
Farvel Karen Marie :(

Annonce