{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Farvel Thea - min skønne hund. {{forumTopicSubject}}

Thea min smukke dejlige hund.

Du har i den grad sat store spor i mit hjerte.
Du har vist dig fra den bedste side, en hund nogensinde kan vise.
Vi har elsket dig ubetinget.

vores tid sammen har ikke været så lang, men den tid vi har haft er helt uundværlig.

Mit hjerte knuges og jeg føler at jeg er ved at kvæles, men vi kan ikke se bort fra, at du ikke har det godt mere.
Jeg ryster over hele kroppen lige nu, for jeg ved at vi må sige farvel.
Jeg føler en fiasko, fordi vi ikke kunne redde følelsen i dine ben. Jeg er knust over det, for kunne vi have gjort det anderledes..?

Thea min elskede hund. Jeg håber du vil tilgive os for denne beslutning vi har valgt. Jeg vil ønske du kunne fortælle hvad vi skulle gøre for at redde dine ben. Miraklet er ikke at se nogen steder.

Thea - jeg vil aldrig nogensinde glemme dig.
Du har altid været den lille sjove hund - vores lille rullepølse. Den smukke hund der stoppede så mange mennesker. Den der tiltrak dig opmærksomhed, på grund af dit dejlige væsen. Den alle har elsket fra første øjekast.

I morgen er din tid kommet. i morgen må vi sige farvel.
Uanset hvor gerne jeg end ville have dig hos os, må vi erkende at du har sagt stop.

Thea jeg elsker dig mere end du aner og jeg vil savne dig så uendeligt meget.

Kan du sove sødt til vi ses for enden af regnbuebroen, hvor jeg håber du vil tage imod mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel Thea - min skønne hund.
  • #1   18. feb 2007 Åhhh Annette, jeg skrive dette til dig og din familie med tåre i mine øjne, det gør mig ondt på jeres vejne..

Det er hårdt at står helt magteløst og ikke kunne gøre noget som helst...

Jeg sender et kram og kærlige tanker til jer alle..

Jeg tænder et lys for din dejlige Thea som hjælp til at finde vej til regnbuebroen...

• #2   18. feb 2007 Åhhh kære Annette..
    Husk nu på at I har gjort hvad I kunne for Thea ;o)
    Det er så hæsligt at tage den beslutning men bestemt også med hjertet!! Den stakkels hund skal ikke lide mere og det er kun os som er Herre over vores dyrs lidelser...og Thea skal ikke lide mere ..
    Jeg føler så meget med jer...har selv måtte igennem det ,bare på en anden måde...
    Sender de varmeste tanker og trøstekram afsted herfra..jeg ved hvad du/I skal igennem...husk på at jeg er her med en tudeskulder ;o)
    Knus fra Gitte og sov godt søde Thea

• #3   18. feb 2007 Mine allerbedste tanker Annette. Det du skriver rammer mig lige ind, hvor det gør ondt, for vi har selv været det igennem - og nu over et år efter strejfer tanken os stadig med om vi måske kunne have gjort mere. For os var det så en meget elsket kat.

• #4   18. feb 2007 Åhhh nej søde......

Det er jeg virkelig ked af....

Sender lige et trøste Knus i din retning...

Knus Naja

Kommentér på:
Farvel Thea - min skønne hund.

Annonce