{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

At sige farvel for altid.... {{forumTopicSubject}}

Kære Alle
I dag er der ikke meget at smile over....vi har efter 3 ugers kamp idag måtte sige farvel til vores elskede Pomfrey ...

Hun har kæmpet hårdt men formåede ikke at overkomme sin sygdom.....de sidste to døgn var med fremskridt...hun formåede at gå på bakken selv, spise lidt og sang så vidunderligt for os...men tilmorgen sagde hendes blik at hun gerne ville have fred....hun ville ikke have mere drop eller medicin.....
Vi tog hende til dyrelægen her til morgen, da vi kunne se at det var gået meget ned af bakken siden i går hvor hun fik lagt en ny venflon til droppet.....

Han var enig i vores beslutning.....
Promfrey havde ikke nogen smitsom sygdom - men måtte lade livet da hun formåede at danne nye røde blodceller efter en grim fødselsinfektion som vi ikke kunne slå ned.

Mit hovde er og hjerte er tungt af sorg og tåre...jeg forelskede mig i hende fra første gang jeg så hende.....hun var min lille darling....og nu er hun her ikke mere...hun blev kun 1,5 år....

anna

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sige farvel for altid....
  • #1   18. mar 2008 Hej Anna

Åh det gør mig ondt, den eneste trøst er at nu har Pomfrey det godt

Knus Judy

• #2   18. mar 2008 Åhhh... nej Anna, det er jeg frygtelig ked af at høre.

STORT kram herfra.

R.I.P Pomfrey
    Hvil i fred......

• #3   18. mar 2008 Tak for Jeres ord......jeg er lige nu meget træt og tung i hovdet af at græde....de sidste 3 uger har været med et minimum af søvn....Pomfrys 7 små killinger har skulle suppleres op med modermælks erstatning mv.og Pomfrey selv har skulle have væske og nærring sprøjtet ind i munden da hun ikke havde kræfter til selv at spise.....
    Jeg havde et inderligt håb om ,at hun nok kulle komme sig og var villig til kæmpe så lang som der skulle til - så længe jeg kunne se at hun kæmpede med....og glæden var så stor da hun i lørdags sang for første gang i lang tid....blind som jeg var ,håbede jeg på at bøtten var vendt...men hun ganske givet selv vidst, at det ville slutte nu og derfor sagt farvel.....da hun kæmpede sig op i min seng for at putte en sidste gang...
    anna

• #4   18. mar 2008 Døden er ikke evig. Det er kærlighed til gengæld. I dit hjerte behøver du aldrig sige farvel til Pomfrey

Jeg føler med dig i sin store sorg

• #5   18. mar 2008 tanker og kram her fra

• #6   18. mar 2008 Hvil i fred Pomfrey

Mange trøsteknus og poteknus fra Ramses, Sethi og deres mor

• #7   18. mar 2008 Kære Anna,

Det gør mig virkelig ondt og rører mig dybt, at hun ikke klarede den. Jeg ved hvor hårdt det er at skulle sige farvel til et dyr. Får tårer i øjnene og en klump i halsen på dine vegne. Man kommer til at elske så meget, at det gør ondt langt ind i hjertet, når man skal sige farvel. Ved at du aldrig vil glemme hende. Hun lever videre i dig og dine minder om jeres tid sammen. Og hun er helt sikkert kommet til et bedre sted. Tænker på dig og føler med dig.

Kæmpe knus herfra...

• #8   18. mar 2008 Kære Anna...

Hvor gør det mig ondt at høre. Jeg sidder her med tåre i øjene. Det må være så forfærdelig hårdt at miste en af sine kære små...

Det er så frygteligt så hurtigt det kan gå... Det er godt at du har en masse dejlige minder at huske tilbage på... Føler virkelig med dig.

Vi sender dig en masse trøste krammer

Petrine og misserne

• #9   18. mar 2008 Py ha

Kan fuldstændig mærke, hvorledes det føltes, da vi sidst tog afsked med en elsket kat.

Det gør mig usigeligt ondt for jer, men trøsten må findes i, at I gav hende de bedste livsbetingelser, forsøgte at rette op på sygdommen og nu har I valgt at hun ikke skal lide mere, hun har fået fred.

Hvil i fred smukke Pomfrey ...

• #10   18. mar 2008 Åhh, hvor gør det mig oprigtigt ondt..

• #11   18. mar 2008 Kære Anna. Det gør mig virkelig ondt.. Knus og tanker herfra..

• #12   18. mar 2008 Hej Anna
    Åh, det gør mig så ondt, hvor jeg føler med dig.
    Håber det går godt med de små.
    Lisbeth

• #13   18. mar 2008 Anna, Anna, hvor jeg dog føler med dig!
    Ikke flere ord, men et stort afstands-trøsteknus og mine varmeste tanker!

• #14   18. mar 2008 Hvor gør det mig ondt på jeres vegne..
    ved hvor smertefuldt det er, at miste et elsket dyr..

Hvil i fred smukke Pomfrey

• #15   18. mar 2008 Hejsa og tak for Jeres mange søde ord og Jeres opbakning.

Vi har nu fået svar på obduktionen og det viste sig at en del af hendes tarm var død...hvordan og hvorledes det kunne gå så galt har jeg svært ved at forstå....men den formode brystbetændelse var så en tarm betændelse som har forgiftet hendes krop.....
    Stakkels stakkels lille mis...så mange uger i så stor smerte fordi vi - os og lægen har vurderet forkert i de forskellige prøver og analyser som er blevet taget....
    Nu er hun endelig sluppet fri af smertens farvn...og har fået fred....min elskede Pomfrey...
    anna

• #16   18. mar 2008 Hvor er det frygteligt.
    Jeg er rigtig ked af det på jeres vegne.
    Stort trøsteknus fra mig også.

Kommentér på:
At sige farvel for altid....

Annonce