{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

sommertid- kllingetid {{forumTopicSubject}}

så er sommeren ved at være over os, det plejer at betyder killingetid.

jeg er ikke udepå at ponke dem som godt ved hvad det indenbære at får killinger..

Men nu kommer den tid hvor de kære katte parre sig, det er tid til sommerhuskatte. stakkels katte..

denne tid gør bare så ondt på mg.. da der kommer alt for mange kllinger, katte der bliver drægtige, jamen det var ikke meninger er der nogen der siger.. hmm så giv dog den kat p piller eller får den neutreliseret..

der er alt for mange der ikke tænker sig om.. hmm hvad med de killinger som ikke bliver afsat til mennesker der virkelig godt vil have en kat..

Så er der dem som synes det er hyggeligt at have en kat i deres sommerhus.. hmm hvad med katten når folk tager hjem..

Så vl i kke være søde at tænke jer godt om inden i lader jeres kat får kllnger..

Jeg ved at nu er tiden osse til at der er mange der tager på ferie, hmm men kan ikke finde et sted hvor katten kan blive passet, hm hvad så.. nu har jeg arbejdet hos en dyrlæge, jeg ved godt hvad der sker.. der kommer nemlig flere dyr ind i sommerhalvåret til aflivning..

Og lge pt e der kllinge bum.. selv os opdrætter har svært ved at sælge vores kllnger.. men heldgvis har størstedelen plads tl at de kke lge blver solgt..

Jep et surt opstyd, men for det pragtfulde dyr kattens skyld

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sommertid- kllingetid
Kommentér på:
sommertid- kllingetid

Annonce