633 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Pindsvin Pindsvin

Hejsa.
I går da jeg kom fra arbejde var Gustav der ikke og jeg gik straks ud og fløjtede på ham.
Jeg kunne høre ham svare nede på marken og efter et stykke tid kommer han løbende med en mus smiley
Han miaver højt, lægger musen i græsset og begynder at gå rundt om mine ben.
Pludselig kommer der et pindsvin og snupper musen smiley .
Da jeg lyser på den står den bare der med musen i munden.
Det har vi ikke set før så vi blev begge meget overraskede smiley
Nogen set lignende ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pindsvin
  • #1   19. sep 2020 Hold da op det har jeg aldrig set, men sikke et fedt syn at få sig, tillykke med det, hvis man kan sige sådan, men øv for Gustav

• #2   19. sep 2020 Det er da en vild oplevelse at få smiley

• #3   19. sep 2020 Vild og vild ved jeg nu ikke, men underligt og fascinerende var det sgu smiley

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 492 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #4   19. sep 2020 Nej normalt spiser pindsvin ikke mus, så da ret usædvanligt.
    Måske den har været meget sulten?
    Her har jeg 2-3 pindsvin som kommer hver aften for at få kattemad smiley

• #5   19. sep 2020 Det har jeg godt aldrig set før. Men spændende??

• #6   19. sep 2020 Gogglede lige følgende:
    Pindsvin spiser gerne ådsler, og hvis der er maddiker på, ryger de med. I pindsvinemaver kan man også finde rester af mus, fugle og frøer, men disse dyr har pindsvinet sikkert fundet døde.
    Så der er altså god nok. Nam Nam smiley

• #7   19. sep 2020 Vildt! Nå men så var der varm mus på menuen ??

• #8   19. sep 2020 Så gik musen da ikke tabt smiley fint med sådan en oplevelse smiley

• #9   20. sep 2020 Her troede jeg bare de gik og spiste snegle og lignede smiley smiley Sikken et syn , lidt vildt smiley smiley smiley

• #10   20. sep 2020 Min datter har haft flere små unger i haven, og ved pindsvine vennerne, og hun fik, at vide, at de kan lugte kattemaden, selvom maden er inde i huset, så det tiltrækker pindsvinene.
    Ja eventyret hvor pindsvinene samler æbler på ryggen, er langt fra virkeligheden, for pindsvin er kødædere som kattene, så der må være orm i æblerne smiley
    Og der skal spises meget, for at blive klar til vintersøvn, men selvom det er fint at fodre pindsvinene nu, så husk at vådfoder tiltrækker spyfluer, og de går tit på pindsvinene så tørkost er bedst, hvis i vil fodre,,, hvis i har rotteproblemer, så er det bedst at lade være, for de vil også gerne være med på nattefodring.
    Hold øje med små pindsvin som er fremme om dagen, de er tit syge, eller desperate for mad før vinteren.

• #11   21. sep 2020 Ja de små pinder spiser klamme ting smiley

Siden sidste år, har jeg været chauffør hos pindsvinevenner. Jeg bliver ringet op af en der spørger om jeg kan hente et pindsvin der og der, som er fundet enten syg eller tilskadekommet. Så kører jeg det ud til plejeren og der slutter mit job.

Det allerførste opkald, måtte jeg til min store ærgrelse sige nej til, da jeg lige var blevet opereret og netop havde taget en morfinpille, som afholdte mig fra at køre bil.

Heldigvis kunne jeg 2 dage efter sige ja og også dagen efter. Det er så fedt, at kunne hjælpe dyrene og være et led i, at give dem en ny chance.

Jeg er desværre ikke den, der kan stå med hands on og pleje dem. Der går simpelthen for mange følelser i den. Her kan jeg nøjes med at give min tid og lægge bil til, at køre nogle udrykninger. smiley

• #12   25. sep 2020 Sikker på det ikke var et lille nyfødt pindsvin

• #13   25. sep 2020 Ja ja, det var den mus Gustav kom med. smiley

Kommentér på:
Pindsvin

Annonce