baby med feber / hjælp.. baby med feber / hjælp..
Passer min kusine på 3 år. Men hun har feber så det basker.. og jeg kan selfølgelig ikke få fat på nogen..
Hun græder og græder.. og har målt hendes feber til at være 39½,
Vi har været ude i bad.. i halvkøligt vand ikke for koldt heller hun skulle jo ikke fryse.. vi har gået tur uden for i det køligevejr. men syntes ikke jeg kunne tillade mig at sidde ude i haven med et skrålende barn på denne tid af natten.. nogen som ved hvad jeg kan gøre eller skal.. er rimelig fortvivlet..
Hun har forresten også meget hård mave..
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
nov 2004
nov 2004
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 248
Ang. det med hård mave... det med termometeret er kun til nød løsninger.... det er ikke godt fordi tarmen blir vant til det og blir doven....
Men giv hende nogle rosiner eller vindruer.... det virker afførende... også massere af væske.....undgå for meget mælk da det godt kan virke forstoppende....
ps jjeg er mor til 4 og social og sundheds assistent... har arbejdet på køge og hvidovre hospitaler.... hihi bare lige til info ikke andet .-)
jan 2008
er hun forkølet ? måske er det ørene ? de græder meget når det er noget med ørene... men jeg ville da tage til vagtlægen..... og få hende chekket..... Man ved aldrig... hvad der kan være galt.... Så får du da klaring på om det er øre eller hals eller luftvejene der er noget med... eller om det bare er en virus....
nov 2004
jeg gav hende en halv panodil junior. Hun er heldigvis faldet hen nu. ligger og klynker lidt men har lukket øjne så går nok ikke længe før hun sover.
min veninde er kørt ud for at ehnte hendes forældre, eftersom deres telefon er slukket.
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 18 Emner: 64 Svar: 1.806
Kan ikke lige lade være med at indskyde en kommentar:
Hvem f*nden slukker for sin tlf når man har babysitter på??
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 26 Svar: 218
dette var dog rigtig dumt gjort af lægevagten, for han havde rs virus, som de helt små børn jo faktisk kan dø af. (siger ikke din niece fejler det. eller hentyder det mpske er det. overhoved ikke.) da jeg endelig fik fat i min søster begyndte jeg at skælde hende ud og tude . for hvad f'***** bildte hun sig ind og skulle sin tlf når jeg passede hendes søn! de kom og hentede ham og næste dag blev de indlagt i isolation på hillerød sygehus.
min pointe med dette er, at jeg aldrig kunne finde på at slukke min tlf, hvis det var mine børn der blev passet.
jeg håber din niece har fået det bedre og er blevet rask igen.
jan 2008
Men det er ikke godt at skulle bruge den metode hver gang..... Det var det jeg mente med doven tarm....
jan 2008
baby med feber / hjælp..