395 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

baby med feber / hjælp.. baby med feber / hjælp..

Passer min kusine på 3 år. Men hun har feber så det basker.. og jeg kan selfølgelig ikke få fat på nogen..
Hun græder og græder.. og har målt hendes feber til at være 39½,

Vi har været ude i bad.. i halvkøligt vand ikke for koldt heller hun skulle jo ikke fryse.. vi har gået tur uden for i det køligevejr. men syntes ikke jeg kunne tillade mig at sidde ude i haven med et skrålende barn på denne tid af natten.. nogen som ved hvad jeg kan gøre eller skal.. er rimelig fortvivlet..

Hun har forresten også meget hård mave.. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  baby med feber / hjælp..
  • #1   12. jun 2008 okay, det må jeg prøve.. Kender bare ikke nummeret. så må lige søge på det.

• #2   12. jun 2008 Jeg prøver, mange tak til dig. =) møs

• #3   13. jun 2008 ja også mig, fik afvide at jeg skulle sørge for at hun blev nedkølet. drak noget vand og hvis mulig kom på potten og leverede varen. Men at jeg skulle holde øje om hun fik det bedre i den næste times tid til 2 . hvis ikke skulle jeg komme.

• #4   13. jun 2008 åh altså stakkel da. god bering herfra.

• #5   13. jun 2008 Du skal lade hende ligge med så lidt tøj så muligt... brug kun et lagen til hende.... Har du noget panodil jounior ??? Det er noget flydende smertestillende.... til små børn.... det slår feberen ned....

Ang. det med hård mave... det med termometeret er kun til nød løsninger.... det er ikke godt fordi tarmen blir vant til det og blir doven....

Men giv hende nogle rosiner eller vindruer.... det virker afførende... også massere af væske.....undgå for meget mælk da det godt kan virke forstoppende....

ps jjeg er mor til 4 og social og sundheds assistent... har arbejdet på køge og hvidovre hospitaler.... hihi bare lige til info ikke andet .-)

• #6   13. jun 2008 forresten så har feberen ikke noget at gøre med den hårde mave....
    er hun forkølet ? måske er det ørene ? de græder meget når det er noget med ørene... men jeg ville da tage til vagtlægen..... og få hende chekket..... Man ved aldrig... hvad der kan være galt.... Så får du da klaring på om det er øre eller hals eller luftvejene der er noget med... eller om det bare er en virus....

• #7   13. jun 2008 hej charlotte. Det er vidst kun maven, hun tog sig ihvertfald kun dertil.

jeg gav hende en halv panodil junior. Hun er heldigvis faldet hen nu. ligger og klynker lidt men har lukket øjne så går nok ikke længe før hun sover.

min veninde er kørt ud for at ehnte hendes forældre, eftersom deres telefon er slukket.

• #8   13. jun 2008 Jeg håber hun har det bedre nu.

Kan ikke lige lade være med at indskyde en kommentar:

Hvem f*nden slukker for sin tlf når man har babysitter på??

• #9   13. jun 2008 min søster og hendes eks, gjorde det en dag jeg passede min nevø på den gang lige under et halvt år. han skreg og skreg og var simpelthen så varm, jeg kunne intet gøre. han ville ikke spise eller drikke, han ville intet. så det endte med jeg lagde ham i barnevognen med kun ble og body og hans dyne, skyndte mig over til min mor, som så gik rundt med ham på armen i en time før han faldt i søvn. da han var faldet i søvn, havde han grædt i næsten fire timer. det var så slemt at jeg begyndte at græde. og lægevagten ville ikke tage ham ind. det var ikke nødvendigt sagde de.

dette var dog rigtig dumt gjort af lægevagten, for han havde rs virus, som de helt små børn jo faktisk kan dø af. (siger ikke din niece fejler det. eller hentyder det mpske er det. overhoved ikke.) da jeg endelig fik fat i min søster begyndte jeg at skælde hende ud og tude . for hvad f'***** bildte hun sig ind og skulle sin tlf når jeg passede hendes søn! de kom og hentede ham og næste dag blev de indlagt i isolation på hillerød sygehus.

min pointe med dette er, at jeg aldrig kunne finde på at slukke min tlf, hvis det var mine børn der blev passet.

jeg håber din niece har fået det bedre og er blevet rask igen.

• #10   13. jun 2008 Okey barneplejerske.... super missemor.... Det var et godt råd... jeg mente ikke noget med det... Har selv brugt den metode et par gange... da de var helt små babyer.........

Men det er ikke godt at skulle bruge den metode hver gang..... Det var det jeg mente med doven tarm....

• #11   13. jun 2008 Ps..... det var da dejligt hun fik det bedre.....

Kommentér på:
baby med feber / hjælp..

Annonce