{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

øv for en drøm - ang whitney {{forumTopicSubject}}

Whitney blev jo aflivet for 1½ uge siden. det vil sige den 23 mener jeg det var . og i nat havde jeg bare en rigtig streng drøm . jeg drømte min svigerfar havde et hus i de varme lande smiley (det var nu egentlig meget lækkert) og så var vi dernede og besøge ham og så kommer der en fin hvis kat ind og først troede jeg det var Zalsa, så kigger jeg lidt nærmere, og sys ørerne lignede whitneys så jeg kigger ned på katten efter 2 tommelfingre og det var der. det viste sig så det var whitney, jeg tager hende op og krammer hende. jeg vågner så ved at jeg ligger og græder glædestårer og krammer mig selv. for i drømmen krammede jeg jo whitney. da jeg vågnede havde jeg glædestårer over hele ansigtet men da jeg så mærker at jeg jo ikke har whitney og kigger ned og ser hun ikke ligger der, bliver mine glædestårer vendt til ulykkestårer.
det var bare så hårdt. ville bare så gerne til den drøm og blive der. det er utroligt hvor meget jeg savner hende. vi fik hende da hun var et halvt år, det vil sige vi har ca haft hende i et halvt år. og jeg var bare så ulykkelig da jeg fandt ud af det hele bare var en drøm. havde lyst til at sove og slet ikke vågne igen. kæmpe tud herfra. fra mig som sidder og trøster mig med zalsa og hulk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv for en drøm - ang whitney
  • #1   2. maj 2008 Åh, det var da en dejlig drøm. Det lyder til at Whitney har betydet rigtig meget for dig. Jeg kender godt til at drømme om de katte, man har mistet. Og det er skønt, når drømmene er gode. Virkelighedens verden er bare hård, meget hård!, at vågne op til den første tid efter man har mistet en elsket kat.

• #2   2. maj 2008 jeg holdte rigtig meget af hende har aldrig grædt så meget som jeg gjorde da hun blev aflivet . jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv da jeg vågnede i morges. var bare helt tudefærdig . og kunne slet ikke sove. hun var jo bare så dejlig. har hende inde i mine fotoalbums. dejlig snehvis og med de der dejlige tommelfingre.
    min pige.

• #3   2. maj 2008 Jeg har tit oplevet, at drømme kan være meget levende!

Jeg tror også, at der er mere mellem himmel og jord, vi mennesker ikke forstår, og jeg synes, du skal være meget glad for din drøm og tage den som en hilsen fra Whitney, der på den måde vil fortælle dig, at hun har det godt der, hvor hun er nu.

• #4   2. maj 2008 'mega' den tanke havde jeg ikke tænkt. det kunne selvfølgelig være en mulighed. en dejlig tanke faktisk. det er et af mine første dyr og det er det første dyr jeg har skulle bestemme om skulle have lov til at leve videre. og jeg syntes det var rigtig hårdt. var helt knust og sidder stadig og tuder når jeg ser billede af hende.

• #5   2. maj 2008 Jeg ved godt, man ikke skal sammenligne dyr og mennesker, men det gør jeg altså alligevel.

Da jeg for mange år siden mistede min elskede mormor, som var meget syg og fik lov til at dø, græd jeg tit, fordi jeg savnede hende utroligt meget.
    Men en nat havde jeg en drøm om hende. Vi sad et dejligt sted og talte sammen. Det føltes helt virkeligt. Så sagde hun til sidst:
    Nu må du ikke græde mere over mig, for hver gang du græder, kalder du mig tilbage derfra, hvor jeg er nu og har det godt.
    Da jeg vågnede, følte jeg en dejlig ro, og jeg græd ikke mere.

Jeg tolker også din drøm sådan, at Whitney ville fortælle dig, at Zalsa også har brug for at blive taget op og krammet. Hun har jo mistet en god katteven og har også brug for trøst og at blive holdt af.
    Du vil aldrig glemme Britney, for hun vil altid bo i dit hjerte, men du har Zalsa ved din side.

• #6   2. maj 2008 ja jeg har både zalsa og hulk og tro mig jeg har trøstet mig med dem ´begge og den nat zalsa gik og kaldte efter whitney var jeg den eneste der virkede og vi lå og puttede arm i arm hele natten og dagen efter hang hun på mig hele dagen. Zalsa og hulk bruger jeg meget af min tid på . og jeg ville ikke kunne undværre dem . sådan tænkte jeg også med whitney men det var desværre en nødvendighed.

Kommentér på:
øv for en drøm - ang whitney

Annonce