sikke en øv dag {{forumTopicSubject}}
mere øv kan man næsten ikke have
først fik jeg et hold i ryggen - skulle bare lige tage en klemme op fra gulvet. så er lidt (mega) øm i ryggen. det er dog blevet en lille bitte smule bedre her til aften. er ikke lige til læger. og da jeg i forvejen har alt i veje med det gamle liv ja så er jeg på nogle depotsmertestillende i forvejen, så det går.. er bare lidt mere stiv.
nå så for at det ikke er løgn, så valgte kalle at lege med en bi/hveps/noget. så hans ene tå blev lige lidt større end den normalt er. han er dog allerede over det igen. men hvor blev han sur på alle de andre - som om det var deres skyld at han skulle lege med sådan et stikkende dyr. han valgte så at sove hele eftermiddagen, så her til aften var han klar igen. har noget kølende creme som jeg bruger til kattene og det fik han på, og det så ud til at tage det værste. men så var han så sur over at få creme på - han er ikke nem at stille tilfreds...
så jeg endte med 3 fine striber på min arm, bare fordi jeg ville se om der sad noget i hans pote
det sjove i dag har endelig været at jeg har haft flere katte med i sofaen end jeg plejer. det var som om at de lige ville trøste mig. hvilket jeg selvfølgelig er rigtig glad for.
det er dog lidt varmt med et par katte i skødet på denne årstid.....
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
Jeg har gået næsten 16 km fra jeg gik hjemmefra imorges, så nu ligger jeg i sengen og tjekker fb og kg inden jeg sætter en film på
sikke en øv dag