øv øv igen en aflivning {{forumTopicSubject}}
jeg måtte så i dag have Micky aflivet
dels alderen, og dels var han skidt tilpas. havde tabt sig rigtig meget bare inden for den sidste mdr, og især den sidste uge. i går og her til morges ville han overhovdet ikke have noget. Ikke gang hans kaffefløde - noget han virkelig holdt af. selv ikke piskefløden i går ville han have.
og så var han begyndt at drikke ufattelig meget vand inden for den sidste uge. I går aftes ville han bare sidde ved siden af vanden , og drak bare hele tiden
han har desværre ikke været den mest heldige kat når det kommer til sygdomme. har haft blærebetændelse rigtig mange gange. havde fået for højt stoftskifte - det havde vi dog fået lidt styr på. han var blevet lidt halvdøv det sidste år. Her de sidste 2-3 sommere har været et helvede, for han kunne slet ikke tåle varmen. Loppekure kunne han ikke tåle.
og i dag kunne jeg godt både se og mærke at han havde virkelig hade det skidt. Så beslutningen var ikke så slem at tage, selvom at det var hårdt
og så især når det kun er 1 mdr siden at jeg måtte aflive Frida....
begge blev 13 år. Micky var hos mig i 9 år
hvor jeg dog bare hader det......
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
R.I.P lille mis, god tur over regnbuen
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.220
R.I.P.
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 706 Svar: 7.969
min internatsleder sagde altid at hun syntes det var tosset af mig at have 7 i samme alder, fordi de kunne jo blive aflivet i løbet af kort tid
men de to første blev aflivet for 2 år siden, og nu så frida og micky. har så stadig cinnamon, speedy og sille i samme alder - nemlig 13 år.og så har jeg lige batman på 15 år
men syntes nu at det hårdt lige meget hvor mange katte man har.
der var engang en som sagde til mig efter aflivningen af en hankat på ikke engang 3 år: jammen du har jo så mange, og jeg har kun haft en (hun havde lige fået aflivet sin). så hun mente at jeg jo havde så mange at jeg ikke kunne være ked af det.
jeg er ked af det hver gang en kat jeg har mødt skal aflives. Om det kun er 10 min siden jeg har mødt den første gang.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
øv øv igen en aflivning