{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af TV-bord 1.000 kr.
  • VVS arbejde 1.000 kr.
  • Sætte en knagerække op 205 kr.
  • Montering af loftsventilation på badeværelse 1.200 kr.
  • Samling af garderobeskab 1.250 kr.
  • Cleaning apartment 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fotoalbum
  • #1   2. maj 2008 Har været forbi og kigge - Ingen tvivl om, at de nyder det, og det gør du vel også smiley
    Især det sidste billede er super godt!

• #2   2. maj 2008 Ja, det er rart at kunne gå ud i haven og så kattene kan være med, i stedet for at de skal sidde på den anden side og kigge ud på mig smiley

• #3   2. maj 2008 Det kan jeg selv huske. Jeg havde aldrig glæde af den øvrige del af haven, før jeg fik den hegnet ind, for kattene ville være, hvor jeg var.
    Kom jeg derud en sjælden gang, gik de mjavende frem og tilbage for at komme ud til mig.

Og der er intet så skønt som at se dem spurte af sted, klatre i træer og fange insekter i græsset.

• #4   2. maj 2008 Sådan var det også her. Hver kvarter ca. blev jeg lige nødt til at gå ind og nusse dem, for de ville altså ha' opmærksomhed.
    Jeg har lige sat et nyt billede ind som nummer et, så kan man se, hvordan der blev fulgt med inden det blev hegnet ind smiley

• #5   2. maj 2008 Ja, og det ka' man altså ikke nænne - selv om de jo <b>er</b> nysgerrige, kattene smiley
    Min indhegnede del er på ca. 650 kv.m. Det var egentlig også meningen, at den sidste del skulle hegnes ind, men der holder min mere eller mindre faste bestand af genudsætningskatte til, for så har de også adgang til redskabsskuret (med tæpper og kasser). De kan jo ikke gøre for, de er født på den "forkerte" side af hegnet.

Kommentér på:
Fotoalbum

Annonce