{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

undrenden omkring udf og bedømmelser {{forumTopicSubject}}

hejsa katteelskere

jeg har nu siddet og stemt på en masse udfordringer, og har undret mig, hvorfor har mange stadige killing billeder på, når deres katte er voksne

er det fordi folk synes det er dejlige billeder??
eller er det for at få flere stemmer i udfodringerne

kan folk bedst lide racekatte, synes næsten det altid er dem der vinder???

og hvorfor giver folk lav eller middel, hvorfor springer man ikke bare over hvis man synes katten er grim/utiltalende/for odinær osv

hvorfor ikke stemme alle katte ind når man "søger" optagelse, vi elsker vel alle vores katte og er pisse stolte af dem, så skal vi andre side og sige dur ik væk, ejjj undskyld mig men synes det er NOGET MÆREKLIGT NOGET!

puhaaaa sikke et langt indlæg hehe, men keder mig burde egentlig gå igang med maden får gæster om et par timer, men synes det er så hyggeligt her på KG :O)

hav en dejlig lørdag alle sammen

mvh jannie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undrenden omkring udf og bedømmelser
  • #1   16. feb 2008 Hej Jannie R..
    Er enig med dig. Har selv tænkt det samme...
    God weekend til jer..

• #2   16. feb 2008 nogen har dem i en form for alders rækkefølge og så starter killingebillederne først.

jeg dømmer dog sjælden efter det første billede jeg kigger os tit de andre igennem og dømmer efter hvilken kat jeg syntes er sødest og på dem måde opdager man tit at katten er noget ældrer end på det første billede

• #3   16. feb 2008 Jeg synes da killingebilleder er dejlige i profiler, så kanman se hvor meget katten har forandret sig, det synes jeg er spændende! Det er derfor jeg har killingebilleder af min Gystie... De andre emner du skriver om har været rigtig meget debateret herinde, og folk har forskellige opfattelser mht at give høj, middel og lav, og byde velkommen/afvise, så det blir man aldrig enige om... Heldigvis da, tænk hvis alle havde den samme mening!! det ville da være kedeligt!

• #4   16. feb 2008 det er faktik meget sjældent at jeg afviser men har lige gjort det ved de to katte som lige er kommet ind, for en tin er at mna ikke har så mange billeder men noget andet er at man ikke engang gider bruge lidt tid på at skrive lidt om sin kat,

• #5   16. feb 2008 hey tak for jeres svar :O)

vidste ikek der havde været andre debater om det andet før, er temmelig ny på siden, men hvis jeg tænker mig om, så kan jeg da forstille mig det hehe!

havde ikke tænkt over det med at "følge" killingen på billederne, se så blev jeg så meget klogere hehe

• #6   16. feb 2008 Jeg har os killing billeder af miss fancy girl og de ligger tilsidst så folk kan se hvordan hun udvilker sig.. men første billed er altid det sidste nye hvordan hun ser ud nu..

Der er os mange huskatte der vinder os mod racekatte..

hvis folk kun kunne stemme høj eller xtra høj hvorfor så have en sådan afstemning og synes bare folk skal være ærlige for mange giver jo over middel for ikk at få hævne karakter tilbage eller lign men synes man skal stemme med hjertet og ikk om man kan lide racen eller ej..

ansøgning jaa det er jo et galleri så må man os gøre lidt ud af sin optagelse.. dutter jo ikk hvis det er total sløret billedere eller feks tekst kommer senere..

Kommentér på:
undrenden omkring udf og bedømmelser

Annonce