{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så den gal igen(dyreplageri)
  • #1   10. jan 2008 Det er til at kaste op over! Der er bare nogen der har for meget fritid!!

• #2   10. jan 2008 Gud fader,hvad er det for et samfund vi efterhånden lever i ?????
    Det er da så sygt!! Enig Johnny

• #3   10. jan 2008 man bliver sgu helt flov over at være menneske når racer som os kan være så modbydelige og ondsskabsfulde smiley

• #4   10. jan 2008 Stakkels stakkels kaniner, men også stakkels hunde der er i klørerne på så afstumpede mennesker!

Johnny jeg hylder ikke vold, men jeg er desværre også dobbeltmoralsk! Jeg ville se en nærmest himmelsk retfærdighed i at de selvsamme hunde skambed deres ejere! Desværre vil det gå ud over hundene, hvis de bed deres ejer.

Hundene er jo total uskyldige i det her. De følger blot et instinkt, men at give dem "smag" for det er sgu sygt!

• #5   10. jan 2008 Mai: jeg hylder så absolut heller ikke vold, det er der fastumpede mennesker nok der gør ude i vores syge samfund, men uanset hvad så blir man nogengange så vred over hvordan folk mishandler dyr og mennesker at man næsten selv blir afstumpet og følelseskold overfor dem der gør den slags

• #6   10. jan 2008 Det er så uhyggeligt, hvad pokker er det lige der sker med vores samfund. Dyremishandling, knive, pistoler, mord pga. en hue osv. Det er sq for sygt!

Der burde virkelig tages hårdt fat om disse afstumpede individer. Om ikke andet så send hele bundtet ud på en ø så de kan slå hinanden ihjel.

Det er virkeligt forfærdeligt at folk kan finde på den slags blot for deres "fornøjelses" skyld. Har aldrig kunne se det fornøjelige i at se dyr lide under nogen former.

Kommentér på:
så den gal igen(dyreplageri)

Annonce