{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Så er den gal igen :( - dyremishandling {{forumTopicSubject}}

Øv ja så er den altså gal igen med folk der ikke formår at bruge deres ord i stedet for noget andet, det er da utroligt at man ikke kan indlede en dialog hvis man er utilfreds med andres frit løbende katte, men at katten (eller hvilket som helst andet dyr) skal være offer for en syg mishandling..

http://lokalavisen.dk/brutal-dyremishandler-skyder-katte-og-skaerer-halsen-over-paa-kaniner-/Sjaelland-Politi/20141010/artikler/141019978/1265

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er den gal igen :( - dyremishandling
  • #2   10. okt 2014 Jeg forstår slet ikke at når de har fået skudt 3 katte på 1½ år at de TØR have udekat smiley

• #3   10. okt 2014 Nej eg må indrømme at jeg nok heller ikke ville have turdet at have fritløber efter at have prøvet at få skudt min kat smiley

• #4   10. okt 2014 personen skulle selv have halsen skåret over smiley

• #6   10. okt 2014 Som jeg læser det har personen også skåret halsen over på kaniner.. Man må gå ud fra de dyr ikke generede ham

• #15   11. okt 2014 Jeg har faktisk lige aflevert denne kat Henning idag på Roskilde internat. Dette tog mig så lang tid før de overhovedet ville tale med mig, da han jo fik ( ufrivilligt mad hos mig, var JEG ligepludeslig ansvarlig?)
    I 1 år, og 14 dage har han 24 timer i døgnet generet os, og vores katte. Han har gået ind af kattelemmen og ædt alt maden- mad til flere dage. Gået i mit skræld, selv mine høns skubber han væk hver morgen for, at æde deres havregrød. Han er kæmpe stor og fed. Var hos internatet januar sidste år- nej da de ville ikke hjælpe mig, jeg måtte lukke min kattelem af, og lukke helt af for hønsene... Dette gjorde vi, alligevel hvæsede han af mine egne katte, løb ind var døren på klem 2 minutter og åd osv. Står når han er i vores have og snakker rigtigt højt.. ( han er kastreret hankat) ingen chip, ingen tatovering, -- fuldstændig intet id.. Her er jeg totalt magtesløs, men KUNNE ALDRIG DRØMME OM, AT GØRE HAM NOGET-- ALDRIG. Vi formoder han må bo et sted siden han er så stor som han er, og næppe kan blive det af havregrød, og mad et par gange han kan stjæle. han går dog konstant rundt i min have.. Fræk som en rigtig slagterhund- ser hvert snit til, at komme ind og stjæle mad, og hvæse af de små.. Misbitten er totalt bange for ham Ingen vil dog kendes ved ham ( radius af 10 km) spurgt alle gårde osv gennem et år. Idag måte vi tage den beslutning, da vi nu står med 6 katte og gerne skulle have kattelem , samt mine små skulle gå frit uden, at blive jaget væk. Forkert?? måske, men syntes jeg har gjort alt jeg kunne for, at få den væk,, Jeg syntes dog det er SÅ grænseoverskridende , at mishandle dyr fordi de er til gene. I min verden er det altså et meget sygt menneske det her.. Som Beltane skrev, kaninerne kan vel sgu da ikke have gjort denne person noget...

• #18   11. okt 2014 Tænk at stjæle andre folks dyr OG kræve penge for det :S

• #19   11. okt 2014 Føj mand.

• #24   13. okt 2014 Vi privat personer må også tage hensyn til at dyret kan være kommet ud ved en fejl.. Eller man ikke ved ens kat er til gene..

Jeg ville godt nok blive tosset OG anmelde dig hvis du gjorde det ved mine dyr...

Kommentér på:
Så er den gal igen :( - dyremishandling

Annonce