{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Hvorfor opretter man ikke sine katte {{forumTopicSubject}}

Jeg undre mig over, at der er en hel del af dem, der tit deltager i de forskellige emner på forum, ikke har oprettet sin/e katte.

Jeg går tit ind på profilerne for at læse lidt om personen og jeg syntes tit der ikke står noget om den pågældende.

Jeg syntes det virker lidt fordækt, når nu det er et kattegalleri.

Mange hilsner fra Jeanette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor opretter man ikke sine katte
  • #1   26. dec 2007 Jeg har faktisk tænkt noget af det samme Jeanette. Måske ikke lige det med fordækt, men jeg undrer mig da over, at de der deltager i forum ikke opretter sine katte.

• #2   26. dec 2007 måske de ikke ejer et amera eller en pc eller hvis de har tingene så kan det være de ikke kan finde ud af at overføre billederne. det er ikke unormalt.

• #3   26. dec 2007 De ejer nok en pc Sabrina, for ellers ville det være lidt svært at sidde og deltage i debatterne på forum smiley

Men du har da ret, det er ikke alle der har digitalkamera og andre kan ikke finde ud af at lægge billeder ind. Men alligevel - det er jo et kattegalleri smiley

• #5   26. dec 2007 may-britt. næ min veninde ejer ikke en pc men hun bruger hendes mors når hun er der eller skolens og ind i mellem tager de på net cafe. førhen gik jeg os på net cafe og når jeg skulle ha billeder ind måtte jeg låne mine forældrers pc. så nej det er altså ikke unormalt og det er jo ikke alle dem der mangler deres katte her inde der hænger på forrummet ;o)

• Maria J
    Maria J Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 31
    #6   26. dec 2007 Jeg har ikke oprettet mine katte, da min computer, hvor alle billederne er på, er i udu! Men de kommer ligeså straks den virker - så har I bare af at velkomme dem :o)

• Maria J
    Maria J Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 31
    #7   26. dec 2007 Men jeg blev nødt til at benytte mig af forum inden, d a jeg har et problem med den ene af kattene.

• #8   26. dec 2007 OK - jamen så er der da nok en forklaring på de fleste af dem, der ikke har billeder på smiley

• #9   26. dec 2007 Tja og nogen har måske slet ikke kat, men elsker dem alligevel.

• #10   26. dec 2007 Vi har haft kat. Desværre gik Kent hen og blev allergisk overfor hende... smiley Savner hende stadig meget... *snøft* Men vi måtte jo slette hende da hun jo blev solgt. Heldigvis kom hun til et godt hjem smiley

• #11   26. dec 2007 Jeg er så en af de "fordækte" om man vil. Da jeg meldte mig til KG for et års tid siden, var jeg uden kat. Det er jeg så ikke længere smiley Og det kan da også godt være jeg opretter dem en dag (hvis jeg da kan finde ud af det - edb er noget svært noget :S)
    For nylig har jeg da fået profilbillede på smiley

Det er primært debatforummet jeg interesserer mig for - interesserer mig ikke for udfordringer og den slags.

• #12   26. dec 2007 jeg har en ven som er her inde men ingen kat har oprettet, da han ikke har fået den endnu... det er måske underligt.. men jeg syns da det er fint at han viser interesse... og syns da også at det viser at han glæder sig til at få den...

• #13   27. dec 2007 ***¤ Jeanette T ¤ Nu med hjemmeside ~***
    Vil lige sige til mit forsvar at jeg altså først lige blev oprettet igår og virkelig forsøger at oprette mine katte! men som jeg også har skrevet en tråd om, kan ikke få den til at loade billederne. Kan godt oprette ny kat, men hver gang jeg forsøger at loade billeder går pc'en i stå og så kan jeg intet udover at lukke ned.

Jeg prøver altså smiley

• #15   27. dec 2007 Det er da fuldstændigt frit, hvorvidt man vil oprette sine katte, men jeg synes da personligt at et kig til kattene giver mig et bedre billede af, hvem jeg debatterer og udveksler erfaringer med.

Og med hensyn til ikke at have andet at gå op i, så er det vel også kernen, når man lægger et indlæg i denne debat, uanset om man er enig eller e j;-)

• #16   27. dec 2007 hej.. jeg er sådan en der ikke har oprettet mine katte, jeg har ellers 3 skønne misser, men har ikke haft billeder af dem på pc, som er min mors, men nu har jeg fået et kamera i jule gave, så skal nok få dem oprettet.. hilsen, betina

• #17   27. dec 2007 Jeg kan da godt finde adskillige forklaringer på, hvorfor nogle ikke har oprettet katte, men jeg studser noget, når jeg f.eks. ser, der den 26/12 er oprettet (var det?) 5 nye brugere, hvor profilen er helt tomt lige bortset fra brugernavnet.

• #18   27. dec 2007 det kan jo også være de brugere hvor katten er blevet afvist af forskellige årsager.

eller man ikke kan finde ud af og oploade dem.

jeg havde da mine kvaler i starten. jeg havde kun min mobil og tage billeder med, som jeg så sendte til min mail og gemte på pc og så oploade dem, det var da tisse beværligt. så kan godt forstå folk ikke gider bakse med det.

• #19   27. dec 2007 Hej Allesammen

Jeg er godt klar over at mit indlæg kan skabe lidt røre, og det var ikke for at fornærme nogen.

Men kan man af den ene eller anden grund ikke oprette sine katte kunne man jo skrive lidt om sig selv på profilen.
    Det givet os andre et billed af hvem der er vi "snakker" med herinde, og til dem der ikke har kat, el er kommet af med den, kunne man jo oprette et fotoalbum.

For som mega skriver, så undres man når der kun er et brugernavn på profilen.

Kommentér på:
Hvorfor opretter man ikke sine katte

Annonce