{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

Hvorfor svarer folk ikke i indlæg?? {{forumTopicSubject}}

Ja når folk (ikke alle folk - men vil ikke nævne navne) opretter diverse indlæg synes jeg tit at de efter lidt tid ikke svarer når man skriver i indlægget ....

Altså ikke spørgsmålsrelaterede som "Min kat hoster hvad skal jeg gøre" indlæg...

Mere debat indlæg, hvor folk kommer med deres mening og hvor der er mange forskellige meninger....

Er det blevet en børnehave herinde -- Hvor vi siger : "øvbøv du siger mig imod - så nu vil jeg ikke svare...."
Og fatter NADA af at man ikke kan komme med sin mening uden at komme på folks filterliste....

GAB hvor er det træls og heeelt nede på børnehave niveau ...

Vi er jo mange herinde - Nogen er bedre til at debattere end andre -
Men come on folks -
Hvorfor skal det oftest ende i børnehave niveau ??

Og NEJ jeg mener ikke nogen bestemte -- så hvis der er nogen der er stødte, så er der nok noget om det ikk ;))

Lige et lige hormon brøl fra mig ... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor svarer folk ikke i indlæg??
  • #1   1. okt 2007 Lige et lige hormon brøl fra mig ... smiley

=

Lige et LILLE hormon brøl fra mig ... smiley

• #2   1. okt 2007 majse: hvor har du bare ret, jeg har selv netop lagt mærke til det samme

• #3   1. okt 2007 Nåh ok - Så er jeg åbenbart en af de eneste der sidder og kigger mine indlæg igennem et par gange om ugen for at se om der er nogen svar....
    Så forstår jeg ikke hvorfor folk skriver herinde - Hvis de bare lader som ingenting et par timer efter (forsiden kan nemt blive udfyldt på et par timer..)

Hmmmm kedeligt synes jeg ......

• #4   1. okt 2007 Ja jeg har siddet og revet mig godt i håret ind imellem Johnny... -- Det er så irriterende .. .Specielt hvis man er kommet med et guldkorn ... *GG* Og så der ingen respons er ....

• #5   1. okt 2007 Det tror jeg bare der er mange der ikke gør ....
    Nok mest hvis de bliver sagt imod -- Men så er ? om de er modne nok til at debattere ?? Til at tage imod ris/ros?

• #6   1. okt 2007 Man kan jo abonnere, således at man ikke behøver sidde glo alle sine gamle indlæg igennem. Så får man bare en besked, når der er nogen der har skrevet noget :o)

Giver dig helt ret. Det er mega irriterende når folk blæser en stemning op, hvorefter de logger af, og aldrig giver svar smiley

• #7   1. okt 2007 jeg kan tale for mig selv, men ikke andre.... ofte skriver jeg i en tråd, og venter et par minutter... er der intet kommet glemmer jeg tit at vende tilbage til tråden. kun når det er emner der virkelig fanger min interesse holder jeg mig til over tid.

• #8   1. okt 2007 Ja det er så frygteligt nemt ikk Sabrina? Men tror det bunder i at folk ikke kan forsvare sig selv og så ignorerer de bare ens indlæg ... Nogen gange er jeg rødglødende ...

• #9   1. okt 2007 Hehe, det kender jeg godt :o) Har det præcis på samme måde :o)

Det er faktisk mest irriterende, hvis man kan se at vedkommende stadig er online

• #10   1. okt 2007 Ja så sidder jeg og kliker frem og tilbage mellem vedkommendes profil og indlægget ... og bliver mer og mer skruphys over der ikke bliver svaret....

• #11   1. okt 2007 *klikker

• #12   1. okt 2007 Tjaaah ... Så er ? om man er kommet ud på dybt vand og indrømme det ... Det er mere voksent end bare at lade som ingenting ....

• #13   1. okt 2007 hihi... i går da næsten for meget op i det, selvom jeg tildels kan følge jer. jeg står tit online uden at sidde ved computeren, så måske i ikke skal ligge for meget i det smiley

• #14   1. okt 2007 Marlene - Nogen gange er det flere dage hvor personen har været online mange gange uden at svare --- Det er da irriterende...

• #15   1. okt 2007 kan som som sagt godt følge dig... svarer de heller ikke hvis du beder dem om svar i bc? jeg husker ikke alle tråde jeg skriver i.

• #16   1. okt 2007 det kunne være en god idé med det kryds. bruger det nemlig ikke.

• #17   1. okt 2007 vil altså også lige tilføje at jeg glemmer også mine tråde.. Og det er lidt irretenerende med systemet synes jeg at man ik ka få en besked på sin egen tråd eks. når man har skrevet og andre skriver i den.. Og er man interesseret i andre tråde ja så aboner man på dem-.. Jeg glemmer tit at man ska trykke på aboner når man har været inde og svare på et indlæg igen.. (har husket det denne gang smiley )

• #18   1. okt 2007 ja, jeg har også lige gjort det smiley

• #19   1. okt 2007 og det er det man glemmer.. Jeg glemmer mest fordi at jeg bliver så ivrig i de ting jeg foretager mig tror jeg.. Så glemmer de små detaljer

• #20   1. okt 2007 Hehe Jajeg er så priviligeret at jeg kan huske indlæggene.... smiley

• #21   1. okt 2007 ja ja Majse kender godt typen der er finere end andre tsk tsk smiley

• #22   1. okt 2007 hihi ... det er nok for jeg går herhjemme og glor dagen lang .... Gider ikke mere ... Men må ikke arbejde pga mit bækken og går på barsel d. 6.11 .... smiley

• #23   1. okt 2007 Nååh nu vil jeg lukke pc'en ned og lave lidt aftensmad ... :))

Kan i hygge....

Kigger ind senere...

• #24   1. okt 2007 Vil gerne ha det hun har.. synes jjeg bliver mere og mere glemsom af at gå hjemme og glo

• #25   1. okt 2007 Jeg må også sige, at der er nogle indlæg, jeg tjekker flere gange uden jeg finder svar fra den, der har startet tråden selvom der har været mange brugere, der har kommenteret i tråden. Og det er især i de tråde, hvor den der har startet tråden ikke lige får den medhold de havde håbet på.

• #26   1. okt 2007 Helle - Den diskssion gider jeg ærligt talt ikk ta med dig ..

At kalde en anden Rasmus Modsat er altså ikke at svine en til ....
    Men det bliver vi så ikke enige om ...

Men du svarede da selvom jeg kaldte dig Rasmus Modsat ...
    Så den tæller ikke .... smiley

• #27   2. okt 2007 Helle ved ikke om du har læst mit første indlæg ...

Det omhandler folk der ikke svarer i deres egne indlæg....

Hvad man kalder hinanden er ikke emnet her... Så kan vi blive ved og ved ... Jeg er skam oss blevet kaldet dum osv ... Men det er ikke det der er emnet ...

Så hold dig lige til emnet ikk ? smiley

• #28   2. okt 2007 Majse, du rammer faktisk hovedet på sømmet.

Det er rigtigt, at der ofte er en ny tråd hvori der bliver lagt op til debat og som så slettes, hvis starteren af tråden ikke får de svar vedkommende ønsker.
    Ofte tror jeg, at dem der sletter sine tråde, gør det fordi de egentlig forventer at de vil blive klappet på skulderen og få at vide at de sørme har ret og at de gør alt rigtigt og vi alle er enige.
    Når det så ikke sker, men de opdager at folk herinde virkelig har en mening om tingene, ja så går de i sort. Mange mennesker kan ikke klare modgang eller kritik.

Jeg synes så også, at der nogen gange bliver oprettet tråde, hvor vedkommende der starter dem direkte er provokerende og det ender ofte ud med et ordentligt skænderi, som vedkommende bare holder sig væk fra.

Problemet med offentlige debatfora er; at der sidder så mange mennesker der IKKE ved hvordan man giver sin mening til kende uden at svine folk til. Et andet problem er; at der faktisk er mange der føler at de bliver svinet til, uden de reelt bliver det. De hører under den kategori jeg nævnte før, altså dem der ikke kan tåle at blive modsagt.

Det skrevne ord opfattes forskelligt. Nogen kan sagtens læse humoren i et indlæg, mens andre flegner helt ud og opfatter det som angreb.
    Andre læser/skriver som en brækket arm.
    Læser man ikke godt, eller blot skimmer igennnem tråden, ja så kan man opfatte debatten som et angreb og går så til modangreb.
    Skriver/staver man ikke godt, eller er dårlig til at formulere sig, så kan det sørme da gå helt galt.

PS.
    Jeg kan huske da du var helt ny herinde Majse, hold da op hvor kunne du skælde ud. Hatten af for dig, du tog imod vores konstruktive kritik og har sørme godt nok forandret din måde at debattere på....knus for det.

• #29   2. okt 2007 *G* Tak Lone... Ja jeg har kigget nogle gamle indlæg igennem og hold da op nogen salver jeg kan komme med .. *GG*

Tak for kram - Og kram tilbage da.. :))

• #30   2. okt 2007 Helle - Seriøst ... Jeg ved godt du føler at jeg sviner dig til .. Men så har du aldrig oplevet mig svine nogen til ...

Hvis du synes at Rasmus Modsat er at svine til ... Tja ... Så er du undskyld mig en smule nærtagende ...
    Du har selv kaldt mig mange ting - Deriblandt Dum ... Men jeg sidder da ik og flæber over det ... Jeg VED at jeg ikke er dum ... Hvis du VED at du ikke er rasmus modsat - Jamen så la det dog blive ved det ... Helt Ærligt...

Man siger mange ting når man er ophidset ...
    Men nogen kommer videre - andre ikke... Ærgeligt for dig selv at du ikke kommer videre ...

Det her indlæg er ikke mynded på nogen specielt - Men du tager det til dig som om det er dig den er mynded på ...

Og Ja jeg kan stadig skælde ud - Når folk ex. kaster med deres dyr ... Så bliver jeg da sur .... Og skælder ligeså meget ud som jeg føler for....

• #31   2. okt 2007 Og hvis man er ligeglad - hvorfor så oprette et indlæg herinde ?? Helt seriøst ? Så vi andre skal bruge tid og kræfter på at svare ... Det er da noget underligt noget....

• #32   2. okt 2007 Og i øvrigt Helle - Så synes jeg at det er utroligt umodent at sætte mig på filter hver gang du har skrevet i MIT indlæg .... - Hvorfor henvender du dig til mig hvis du ikke er interesseret i henvendelser fra mig ?

Hvis du skal have mig på filter - Vil jeg gerne frabede mig at du henvender dig...

• #33   2. okt 2007 Nå, jeg hopper lige tilbage til dit oprindelige indlæg smiley

Jeg mener nu, at jeg plejer at svare, men på et eller andet tidspunkt, går tråden ofte i stå.

Jeg synes da også, at det er super træls, når man ikke kan få et svar. Jeg har da selv et par spørgsmål i tråden "med eller uden stamtavle", som jeg ikke har fået svar på, men forventer det nu heller ikke smiley Og sådan er det jo tit, men det gør det nu ikke mindre irriterende.

• #34   2. okt 2007 Jeg kan kun give Helle H ret !

• #35   2. okt 2007 Nu er det når folk selv har oprettet et indlæg at de pludselig undlader at svare .... Det var det jeg mente ...

• #36   2. okt 2007 Og Maria F - Du skal vist ikke snakke for højt om hvordan andre snakker .... Fej for egen dør ved du nok ... smiley

• #37   2. okt 2007 ....hov hov....nu er det ikke kun Maria der er nedladende.. syntes nu der er en anden der er meget værre...

Maria F. :
    Måske droppe noget sarkasme over for andre mennesker og vise lidt respekt for dem som ikke har den samme mening.
    Tror helt sikkeret at det ville gavne dette forum og få flere til at skrive tilbage:)

Rigtig go' plan. smiley

• #38   3. okt 2007 Det er når folk har oprettet et emne og så undlader at svare der er emnet ....

Så hvordan jeg debatterer er IKKE emnet Maria og Rotten .. - Så lad være med at køre tråden udenom emnet!

• #39   3. okt 2007 ** Emnet er lukket **
    - Tingene kører (som altid) ud af proportioner og der bliver debatteret udenom emnet.. Sørgeligt...

DEBATTEN ER LUKKET!

• #40   3. okt 2007 Maria F - Tråden er LUKKET!

• #41   3. okt 2007 Jeg har også været uenig med Majse i andre debatter, i andre igen har vi så været enige - også selvom bølgerne tidligere er gået højt. Jeg ved ikke helt om jeg synes, at Majse skal tage kritikken til sig, det kræver vel som minimum, at de som giver den, selv lever op til de samme krav.

For at vende tilbage til emnet, så vil jeg da sige, at Majse altid svarer også selvom andre har skrevet noget knapt så pænt til hende.

• #42   3. okt 2007 Maria:
    Jeg ved ikke om jeg er helt enig, jeg mener, at man som udgangspunkt, skal forsøge selv at leve op til det, man forventer af andre...

• #43   3. okt 2007 Det kræver jo, at det også foregår i praksis smiley

Jeg tænker, at når jeg svarer i et indlæg, som udgangspunkt bruger jeg f.eks. aldrig bandeord. At andre gør, det betyder ikke så meget for mig, det betyder ikke, at jeg ikke svarer, men jeg tænker bare mit, - men svarer altså stadig i trådene.

• #44   3. okt 2007 Jeg vil så frygtelig gerne holde mig til trådens emne, så dette bliver blot en sidebemærkning.

Ja, vi er meget forskellige og vi er ikke enige om, hvad det vil sige at tale pænt og min mening er ikke dannet på baggrund af denne tråd.

• #45   3. okt 2007 Ja, det har ikke noget at gøre med denne tråd, i øvrigt er min vurdering anderledes smiley

Kommentér på:
Hvorfor svarer folk ikke i indlæg??

Annonce