Hvorfor byde velkommen eller afvise ?? {{forumTopicSubject}}
Hmm, nu ville jeg da egentlig gerne lige høre hvorfor muligheden er at man kan byde velkommen eller at afvise.... ???
Det der med at få meget, meget useriøse folk herind, kan jeg godt forstå at man skal kunne afvise, men ellers så synes jeg måske at folk har ret til at være herinde....(om de har få billeder, lidt tekst, eller aldrig er online)
Altså så skulle det lige være at der ikke er plads til for mange brugere!, men er der ikke det ??, eller er det kun en bestemt del der kan være på KG og de andre gallerier....??
Der er mange brugere som er mere på en andre, og der er nogle der melder sig ind og egentlig ikke bruger siden, men alligevel, synes jeg at det er fint at de er her.
Måske man bare skal ind og undersøge noget, eller at siden herinde bliver for kedelig, så man ikke interesserer sig for det mere...
Jeg ved ikke om det var en mulighed, men man kunne jo gøre det, for at undgå at få for mange brugere (hvis det er det der er probelemet at folk ikke bliver stemt ind), at man skal være logget på min. en gang om måneden, eller sådan noget. Det har de da nogle steder. Der opretter man sig, finder ud af at det egentlig ikke var noget alligevel, også får man ikke slettet sin brugerinfo... Så efter en måned så bliver man automatisk slettet...
Håber ikke der er nogle der bliver negative over dette indlæg, det er ment som at åbne en diskution, som man måske kan bruge til noget, så kom frem med jeres meninger...
MVH BettinaH
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.457
jan 2006
nov 2006
Følger: 60 Følgere: 59 Emner: 105 Svar: 577
jan 2006
Jamen nu kan jeg ikke tale for de andre gallerier, for jeg er ikke derinde, men havde da nogle forestillinger om det...
Men jeg kan da godt se mening i det i skriver, men jeg synes stadig at man skulle have en chance herinde... Nogle mennesker har også færre ord end andre, men det synes jeg da ikke skal hindre dem i at komme ind...
Jeg kan godt se logikken i at det ikke skal blive en 'børne-side' , men synes også at der mere eller mindre skal være plads til alle herinde....
Men man bestemmer jo heldigvis selv man byder velkommen til og ikke gøre, og det er heldigvis frit stillet.... :o)
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Katte: 1 Emner: 40 Svar: 192
Altså jeg synes det underligt dem der afviser pga. for lidt text? Helt ærligt, det er et galleri! Og nu er det jo heller ikke alle som kan tage profesionelle billeder, vel?
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Det er et galleri, og derfor er der altså også en god grund til at der skal være billeder, og gerne nogen hvor man også kan se katten!
Og ja, jeg mener såmænd også at der er en god grund til at der er plads til at man kan skrive forskellige ting om katten. - Det giver folk mulighed for at læse lidt om ens kat, og om den er lige så dejlig som den ser ud på de (mange) billeder der er uploadet.
Ja, jeg er sansynligvis ikke som flertallet herinde, men jeg mener at der er en god grund til at man kan afvise og acceptere, og jeg benytter mig gerne af det. :0)
Hvorfor byde velkommen eller afvise ??