mistænktsomt hundekøb :( {{forumTopicSubject}}
hmm uha jeg græmmes sådan ved at sku skrive det, men er simpelthen nødtil at komme af medmin frustation over min venindes tåbelige handling.
hende og hendes kæreste købte i tirsdags en lille hvalp og hun sendte billeder og sød er den jo. såkom hun på besøg med den igår. så sidder vi og snakker frem og tilbage og jeg spørger så hvad den har kostet, såsiger hun 2500 og så siger jeg dælme billigt for en boxer!
og spørger så hvor de har købt den.
så siger hun gudhjælpe at det nok lyder skummelt, men de havde fundet den på nettet og så havde de ringetog hørt om den var solgt, det var den så, men at de sagtens ku skaffe en anden ( alene ordet skaffe gir mig en dårlig smag i munden)
nå men den blev jo så "skaffet" og de har så udvekslet hund og penge på en PARKERINGSPLADS!!! og den har jo så hverken sundhedsbog eller noget som helst i den dur.
hallo du køber da ikke et dyr uden at se hvor det kommer fra. hun ved da ikke om den stakkels hund har ligget i et bur eller er stjålent eller hvad dælen dens fortid er.
og som det ikke var nok så siger hun at den piver når den skal tisse og pølle og at den har svært ved at få pøllerne ud så de ska til dyrlægen i næste uge når de har råd. tsk tsk. tror ligesom ikke det kan vente og er da utrolig synd for den, den lider jo.
og hendes eneste kommentar var at hvis den var syg, så måtte de jo ringe til dem de havde købt den af. hmm mon det nummer de har fåettil dem virker mere, jeg tror det næppe.
hvorfor er folk så dumme og uansvarlige, jeg forstår det virkelig ikke.
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Stakkels hund, den skal da i øvrigt til dyrlægen og checkes, vaccineres og i øvrigt undersøges for, hvad der er galt mht. at komme af med sine efterladenskaber og det kan da aldrig evnte til næste uge..
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
Det kunne nemlig godt lyde som en hund der rent faktisk er stjålet, og hun får ikke refunderet sine penge..
Kender en der fik stjålet sin hund og "heldigvis" lider den af en sygdom, som den skal have medicin for, så da de "nye ejere" mødte op hos dyrlægen, så beholdte han hunden, for den var meldt stjålet.. Og de nye ejere havde betalt flere tusind for den hund, de fik intet andet end en lang næse..
Ville aldrig turde købe et dyr uden jeg havde set dyret i dets normale omgivelser..
Så forstår godt at du synes det er mistænksomt og dumt..
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 8 Emner: 16 Svar: 236
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
jeg tilbød hende endda at låne pengene så den kukomme afsted straks, men hendes kæreste vil åbenbart ikka have hun låner penge af folk.
åhh har såondt af den hund
jul 2006
jul 2006
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Og man høre også meget det med at hunde bliver stjålet for så at blive solgt videre eller hvad syge folk nu kan finde på. Ja nu om stunder kan man jo dårligt lade sin hund stå foran købmanden længere, høre man.
feb 2006
det eneste jeg ved om dem er at det var udlændinge og at de næsten ik forstod hva de sagde... hmm
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Og hvis den er stjålet, så skal den da tilbage til rette ejer, hvis denne kan findes. De har jo nok efterlyst den et sted.
feb 2006
mistænktsomt hundekøb :(