Kattekilling søger nyt hjem Kattekilling søger nyt hjem
Rynkeby dyreklinik har fået indleveret en rød/hvid kattekilling. Den mangler et nyt hjem og vil blive aflivet inden fredag, hvis der ikke er nogen der vil ha´den.
Den har det fint, men trænger til orm/loppekur og sikkert også vaccination 0g øremærkning + et kærligt hjem.
Der er åbentbart ikke plads på internaterne, så dyreklinikken har valgt at beholde den til fredag, for at finde et nyt hjem til den. Men lykkedes det ikke vil den blive aflivet.
Hvis der er nogen af jer der kunne tænke jer et nyt familiemedlem, så kontakt Rynkeby dyreklinik.
Den skal nok holdes inde de første tre uger, så den vender sig til sit nye hjem.
Vi har tre katte og to hunde, så vi har desværre ikke plads til flere.
Jeg vil da gerne høre om der er nogen der er interesseret.
Rynkeby Dyreklinik ligger på fyn.
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
Syntes det er barskt at den ellers bare bliver aflivet
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Der er sikkert en rigtig go grund til,at de ikke kan beholde killingen i længere tid.Den optager et bur til *vores* katte som er syge og trænger til behandling,*vores* katte som vi tager et ansvar for !!!
Håber den stakkels lille misser finder et nyt hjem snart;o(( det er desværre mange katte/killingers lod i denne tid,at se frem til den skæbne fordi folk ikke tager et ansvar...
sep 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 12
Dyreinternaterne på fyn har tit og ofte optaget, i denne omgang skulle de vente min. 14 dage før der var plads.
De har valgt at beholde denne killing til fredag, for at se om de kunne finde nogen der vil ha´den, da den var meget sød. men ellers gør de det ikke normalt.
Nogen af vores venner har før fået en missemor og to killinger derfra og jeg ved at sygeplejeskerne ind imellem har beholdt dyr også. Men som sagt er dt jo ikke et internat.
Jeg ved ikke om de giver den Orme/loppekur, jeg ved ikke om den har lopper eller orm, jeg gætter bare. Ellers kan den evt. nye ejer jo give det.
Den ene dyrlæge spurgte om jeg var interesseret i en kat mere eller om jeg kendte nogen. Og jeg lovede at spørge lidt rundt omkring.
Jeg mener ikke at dyrlægerne skal ha´skylden for ale de herreløse katte, men i stedet uansvarlige katteejere der avler løs og giver killingerne til hvem som helst.
Og desværre bliver mange katte aflivet, men heldigvis foregår det jo på en human måde hos dyrlægen.
sep 2004
Jeg mener da heller ikke folk skal føle sig presset til at tage en kat de ikke ønsker, så er det da dem der er dumme.
sep 2004
sep 2004
Kattekilling søger nyt hjem