{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

emne slettet {{forumTopicSubject}}

hvad skete der med det emne, men en der havde mange katte der skulle føde, og hun havde ikke råde til at ha dem eller få dem neutraliseret?

Er der nogen der fulgte med i det.. eller blev det slettet ret hurtigt.. har nemlig ikke være på hele dagen og er da lidt nysgerrig.. ej det passer ikke.. jeg er meget.. tihi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  emne slettet
  • #1   17. maj 2007 Ja, jeg undrede mig også, oprettede også et indlæg, men tråden blev slettet kort tid efter.

Synes egentlig, at det var en rigtig skam, da der tilsyneladende var stort behov for hjælp, det hele lød lidt uoverskueligt....

• #2   18. maj 2007 jeg blev lidt sur da jeg læste det, for hvis man lader sine katte blive ved med at blive gravide, må man jo tage konsekventerne

jeg synes det er mega uansvarligt, og det er netop i sådan situationer at mig og min familie har taget i mod så mange hitte katte og killinger...

der er mange internater der gladeligt tager i mod katte, så forstår slet ikke at man vælger at efterlade dem, eller formere sig til højre og venstre

knus

Kommentér på:
emne slettet

Annonce