{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

slettet emne. {{forumTopicSubject}}

jeg har slettet mit emne. Da folk tager det meget ilde op.
Mit eneste formål med dette var jeg ville fortælle hvad der var sket min lille misling. og ikke for at hænge folk ud som folk åbenbart mener!

JEG HAR STOR RESPEKT FOR HITTEKILLING.DK .. DER FINDES IKKE MANGE MENNESKER SOM DEM. DE GØR VIRKELIG ET GODT STYKKE ARBEJDE. OG DE HAR MIN DYBESTE RESPEKT. DET VARMER HJERTET AT VIDE DER FINDES FOLK SOM DEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slettet emne.
  • #1   29. sep 2008 Hmmm... der gik jeg vist glip af noget - igen!

• #3   29. sep 2008 Felis, der var tale om, udlevering af folk, og det er jo iflg. retningslinierne ikke lovligt, det blev brugeren gjort opmærksom på og derfor valgte hun at slette tråden.....

• #4   29. sep 2008 Hun var jo slet ikke ude på at hænge nogen ud..
    Hun var bare i chok over at finde en killing i den stand, det gjorde ondt.. Hun ville bare dele det med andre.. Bortset fra det roste hun jo i det hele taget Hittekilling.dk..
    Hun var slet ikke ude på at hænge nogen ud.. smiley

• #5   29. sep 2008 det var på ingen måde hendes mening at hænge nogen ud, nej men hun nævnte både navn og by, så det VAR udhængning, uanset at det ikke var meningen

• #6   29. sep 2008 Ting kan smutte og det er slettet, ingen skade sket.. Sys det er lidt ligemeget.. og egentlig fortjener de at få af vide hvor forkert det var..

• #7   29. sep 2008 Det er bestemt ikke for at opfordre til udhængning... Jeg sys dog det er kanon hun lavede det emne og fortalte om den lille stakkel.. Det fik Bente til at skrive lidt om hvordan og hvorledes.. Det har ikke ødelagt noget..

Stedet og evt navn (som hun ikke var sikker på) er slettet, igen vil rigtig kunne huske det..

Jeg sys det var super godt at Bente gik ind og skrev.. Kristina var dog bestemt ikke ude efter at hænge Hittekilling.dk ud eller den anden hun var bare ked af det og nok nærmest i chok over killingens tilstand.. det ville hun bare dele med os..

• #9   29. sep 2008 Hendes nye hittekilling boeder hos en pleje familie der ikke tog sig godt nok af den/dem.. Killingens sår efter steriliceringen var gået op igen og med lidt betændelse, de gjorde intet ved det.. Hvor Kristina forklarede til Hittekilling.dk hva der foregik derude og de har så hentet den anden killing der var der og stoppet med at bruge den pleje familie..

• #10   29. sep 2008 Kristina har været til dr. dyr med killingen og fået sørger for den får den rigtig pleje osv..

Kommentér på:
slettet emne.

Annonce