{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. slettet emne
  • #1   18. nov 2008 jeg begyndte at græde smiley kunne ikk bære det

• #2   18. nov 2008 Ja den var grufuld,får kuldegysninger og tårer i øjnerne bare v.tanken om den film.

• #3   18. nov 2008 ja, undskyld mig, jeg skrev også lidt efter at det ikke var for børn og sarte sjæle!!!

• #4   18. nov 2008 nej det var bestemt ikke for børn og sarte sjæle.
    jeg er normat stærk men denne film var for meget.
    jeg har i mange år arbejdet med dyremishandling og har set meget men alligevel..
    men som jeg skrev det kan jo lægges i det åbne forum men ikke her i gruppen.
    det samme gælder de par beskeder jeg har fået om at det er for dårligt og jeg udøver diktatur.
    det her har intet med diktatur at gøre men noget med at nogle ting er for stærke og går over grænsen.
    undskyld men jer der mener at det er diktatur i må melde jr ud af gruppen hvis det er jeres mening.
    til jer der har bakket op om min beslutning siger jeg TAK.
    fortsat god dag.

• #5   18. nov 2008 jeg sys også selv det var barsk, havde også selv tænkt mig at slette emnet igen, men kom ikke tiol det, havde sat det ind på en anden gruppe, hvor det ike hvar blevet slettet, der har jeg sletet det nu, jeg ville slette det idag efter skole... men da jeg kom hjem havde du slettet det

• #6   18. nov 2008 jamen kristoffer du må skam heller ikke tro at jeg er sur eller noget - ihvertfald ikke på dig. men der er nogle der mener jeg udøvede diktatur og det er altså ikke derfor. hvordan søren fandt du sådan et klip? internettet er en fed tng men engang imellem er det lige så meget noget l...

• #7   18. nov 2008 der var en der sendte det til mig.
    hvad er det nu diktatur betyder?

• #8   18. nov 2008 diktatur btyder at en bestemmer det hele. fex. anklages jeg får at jeg har slettet indlægget er det samme som at jeg vil bestemme det hele. men det er som sagt ikke det jeg har været ude på.

• #9   18. nov 2008 Mette - tak fordi du slettede det, hvilket var det eneste rigtige at gøre - og det har intet med diktatur at gøre, men derimod almindelig sund fornuft og god moral.....

Kommentér på:
ang. slettet emne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce