{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Flytter fra hende! {{forumTopicSubject}}

Ja som i overskriften, flytter jeg fra Madonna!

Jeg er rimelig usikker på det hele lige for tiden, jeg vil selvfølgelig ikke flytte fordi jeg elsker det sted jeg bor nu. Men pga. Madonna er væk vil jeg heller ikke flytte. Jeg frygter hun kommer hjem, og så er jeg der bare ikke! Jeg frygter hun tror jeg har forladt hende.
Men det gør jeg jo også?
Jeg ved ikke 100% om hun er død, men har på fornemmeslen at det var hendes skæbne.
Dø alene i kulden, uden hendes bedste ven.
Jeg er også død smiley jeg kan bare ikke DØ - Hvis i forstår?
Jeg kan ikke klare tanken om at jeg flytter og efterlader hende? Efterlader hende endnu mere alene i verdenen!
(Græder mens jeg skriver dettet!!)

Min mor siger vi bare kan få en ny kat.. BARE kan få en ny kat! Jeg får ALDRIG en kat som hende, så speciel i farverne, en helt bestemt personlighed. Hun ELSKEDE mig og jeg elskede hende, vores bånd var helt ubeskriveligt. Nok også fordi jeg har det dårligt i skolen og ikke stoler så meget på mennesker længere.
Så ved i jo nok at man skaber et bånd til et dyr. Så er man ikke alene længere?
Jeg havde et stærkt bånd med Madonna, og jeg vil ALDRIG kunne glemme hende, nok også fordi jeg har over 1000 billeder af hende på 2 computere. En hel del hænger rundt omkring på mine vægge. For jeg VIL ikke glemme hende, aldrig i livet!
Jeg kan ikke glemme følelsen af den dag hun forsvandt sidste år! Hun forlod mig i 3 måneder og 5 dage!

Først talte jeg timer, så dage + timer, så kom ugerne og tilsidst talte jeg månederne.
Hun kom tilbage den gang!
Også derfor jeg ikke vil væk, hvis hun nu dukker op igen?
Jeg føler mig ond ved at flytte smiley Føler jeg svigter hende igen!
Jeg efterlyste hende en masse steder, men intet svar?

Man bliver virkelig hjælpeløs når ens bedste ven forlader en og man ikke ved hvad der er sket, man ikke ved om hun er i live!

Men, er jeg klar til en ny killing? Til et nyt bånd?
Det er de spørgsmål jeg stiller mig selv hele tiden. Stiller mig dem flere gange om dagen.
VIL jeg overhovedet have en ny killing? Vil jeg kunne elske den? kan jeg få en som hende? KAN jeg få hende?

(Høre sørgelige sange med MAriah Carey)

Jeg tog det ikke alvorligt da hun ikke kom tilbage den dag, hun var tit væk i uger da jeg havde fået hende igen sidste år!
Men hun kom bare ikke!
Jeg er så ked af at jeg ingen dato har, jeg skrev det ikke ned. Hun har før været væk i næsten en måned. Men denne gang er der noget galt? Det tror jeg altså..
Jeg har ikke lige flere kræfter til at skrive, mere.. Desværre! smiley

Ville bare lige ud med det..
På forhånd tak for at læse det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytter fra hende!
  • #1   22. jan 2007 Nej, hvor er det trist. smiley Håber at hun kommer tilbage! Det må være så ubeskrivelig hårdt! smiley Du vil nok aldrig komme helt over det. Jeg ved godt at det er let for mig at sige, men hvis hun ikke kommer tilbage så prøv at tænk på, at hun har haft et godt liv.
    Men er det 100% sikkert at i skal flytte?

• #2   22. jan 2007 Jeg sidder her med tårer i øjnene... hvor er livet uretfærdigt ind i mellem.
    Trøstekrammer til dig

• #3   22. jan 2007 Kære Tiffanie,

Jeg vil sige at når Madonna har været værk så længe før, så kan du ikke regne med noget, hun kan komme hjem igen. Du er nød til at bevare håbet, kun hvis du får besked om at der er nogle der har fundet hende, ved du at hun er død. Hun er øremærket, så er der nogle der finder hende, og bringer hende til falck, SÅ VIL DU FÅ BESKED, via hendes tatoovering.... Så før du får svar på at nogen har fundet hende, så kan du ikke være sikker på hvad der er blevet hendes skæbne. Selvfølgelig kan du føle at hun ikke længere er til, men hvis der ikke er nogle der har fundet hende død, så er der stadig HÅB.

Det med at du har knyttet dig utroig meget til Madonna, er forståeligt.. Hvis det går lidt skidt, så har man det med at knytte sig til sine dyr. Tro mig,jeg har selv følt mig alene i verden, og mit lyspunkt var min kat, Trille (kig mit fotoalbum). Det var nærmest hende man levede og åndede for, det var hende man kom hjem til efter skole, det var hende der tårede ens tårer når man var ked. Trille blev kørt ned af en bil, og jeg får aldrig, aldrig en kat som hende. Men jeg er heldig at komme til at opleve andre dejlige skabninger. Jeg ønsker ikke at der er nogle der skal erstatte Trille, det kan ingen. Men man kan lære nye misser at kende, le over deres numre, hygge med dem, lege med dem, nusse med dem. Du skal bestemt ikke 'bare have en ny kat'. Det skal du bestemt ikke. Føler du dig ikke klar til en anden kat, så vent hellere lidt endnu. Det er bedre at føle sig HELT klar, end at anskaffe sig en kat,og finde ud af at det ikke dur alligevel.

Nu skriver du ikke hvor lang tid Madonna har været væk ? Du har ikke skrevet det ned, men du må have en fornemmelse...

Og det med at du skal flytte, det forstår jeg ikke rigtigt ?? er det ud til et andet familiemedlem ??. Hvis der stadig bor nogle på adr. fra familien, kan de jo melde tilbage hvis Madonna viser sig, og du er et andet sted. Det kan sagtens lade sig gøre....

Skriv endelig igen, og jeg håber du kans e et lyspunkt.... Husk, at så længe at du ikke har fundet hende, hvor hun ikke er i live, så er der altså stadig håb... Katte kan strejfe i meget lang tid, og et virker Madonna også som en kat der gør..

Kærlige Hilsner fra Bettina

• #4   22. jan 2007 var det ikke noget med at madonna på et tidspunkt var flyttet og havde fået en ny familie og at i havde problemer med at holde hende hjemme? måske er hun flyttet til den nye familie igen eller en helt anden.?

• #5   22. jan 2007 http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=17384

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13742

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13584

dette her er bare nogen af de tråde jeg kunne finde om at hun forsvinder i tide og utide så det kan være hun ikke trives hvor hun er eller de servere noget alt for lækkert et andet sted hehe...

• #6   22. jan 2007 i madonna´s profil står der at hun har været væk siden oktober.

Kommentér på:
Flytter fra hende!

Annonce