{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.683 visninger | Oprettet:

Mor flytter killingerne {{forumTopicSubject}}

Min dejlige Bell fødte jo her i forgårs aftes. Nu har hun så flyttet dem fra deres kasse, som var blevet rengjort, til ind under vores seng... Før lå de i værelset ved siden af. Vi havde til start lukket dør for dem. Men hun kradser og miaver helt vild når hun ikke må komme ud. Så i nat var jeg nød til at åbne for hende. Kunne ikke sove...
Skal jeg lade hende ku gå hvorhen hun ønsker? Er bare bange for at hun skal blive stresset når vores børn larmer nedenunder smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mor flytter killingerne
  • #1   6. maj 2011 Sæt kassen ind under jeres seng.

• #3   6. maj 2011 Men hvad med at gå over hele huset, er det ok? Hun var lige i køkkent at spise, selvom hun har mad og vand ovenpå også. Vi har en kastreret han også. Men han må gerne komme tæt på killingerne. De er meget glade for hinanden

• #4   6. maj 2011 Lad hende færdes som hun ønsker, der er ingen grund til at begrænse hende hvis hun trives fint med det.

Vi har 2 kuld killinger lige nu og både vores kastrater og vores 2 fertile hanner får lov til at lægge sig ind i fødekassen og hjælpe med at passe babyerne, så hvis mormissen ikke er generet af jeres kastrat så lad ham endelig være med.

• #5   6. maj 2011 Okay super smiley Så er jeg helt tryk ved det hele.

• #6   6. maj 2011 Godt :o)

• #7   8. maj 2011 Min kat prøvede også at flytte på hendes killinger to gange og så lagde jeg dem tilbage så holdte hun med det:) Jeg syntes ihvertfald det ville være træls med dem under sengen så er det også svært at komme til dem når man vil se på dem og veje dem smiley det er jo også vigtigt at de får menneske kontakt og hvis man skal ind under sengen hver gang man skal kigge til dem bliver det nok ikke til nær så mange gange om dagens som hvis de lå hvor du først havde planlagt smiley smiley

• #8   8. maj 2011 Hun ligger heldigvis så de er nemme at komme til. Men vi har bestemt os for, at lige så snart de begynder at bevæge sig lidt mere, flytter vi dem igen. Vi kigger til dem mange gange om dagen. Men man kan jo heller ikke lade være med at lige at skulle se dem en gang til smiley

Kommentér på:
Mor flytter killingerne

Annonce