{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

En killing flytter ind! :D {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle på KG..

Min kæreste og jeg har købt en liille hvid MCO killing, og går nu kun og venter på den laaaange måned der er til at vi skal hente hende. smiley

Så vi tænkte at i ventetiden, kunne vi jo lige så godt begynde at forberede os, på den lille ny som flytter ind.

Så vi har været ude at købe lidt ind.

Det vi har købt er: Lukket kattebakke, kattegrus (extreme clasic), skovl/tagting til kattebakke, kurv, kradsebræt, vand og madskåle, legetøj og sådan nogle killinge potionsposer fra Hills.

Er der noget vi mangler?

Så har vi været i gang med at fylde kattegrus i bakken, men vi kunne ikke rigtig blive enige om hvor meget der skulle i?
Hvad er den normale mængde? Eller hvor meget har i, i?

Vi har tænkt os at vi vil fodre med Hills, er det godt nok?

Er der andre ting vi kan forberede så den lille ny for så god en start som muligt i vores hjem?

Vi tager meget gerne mod alle de råd og tricks i nu måtte have smiley

På forhånd mange tak, Camilla og Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En killing flytter ind! :D
  • #1   12. mar 2008 Det lyder som i har alt smiley

Kan godt forstå i glæder jer... Der kommer lidt liv i hytten smiley

Hills er ganske fint smiley

Grus: ca 10 cm i bunden af bakken siger de kloge mennesker herinde smiley

Hva med kattegræs? og et kradsemiljø - vt bare et lille til at starte på?

• #2   12. mar 2008 Jeg synes også det lyder som om i er "dækket rigtig godt ind", og det er bare dejligt at høre..:)

Hvis det er et decideret kradseBRÆT i har købt, så vil jeg også anbefale et kradsemiljø, som lena siger, bare et lille et til at starte på.. Der er flere til salg herinde på kg.
    Så også de havde et fint et til 119 kr i petworld.. Så du kan selvfølgelig også prøve at tage ind i de dyreforretninger der ligger i nærheden af dig og kigge..
    Jeg eeeelsker hvert fald selv og tage rundt og kigge efter hvad jeg nu skal finde på at forkæle grisebasserne med. smiley

• #3   12. mar 2008 **Er der andre ting vi kan forberede så den lille ny for så god en start som muligt i vores hjem?**

Jeg tror, at den første tid efter hun er flyttet ind til jer, at det er bedst at bruge samme type grus og samme slags grusbakke, som hun er vant til fra opdrætteren.
    Det samme med foder. Start op med det hun er vant til og skift så evt. gradvist over til andet foder. Pludseligt foderskift kan give dårlig mave.

Et rigtigt kradsetræ vil også være godt.

Hvis det er meningen at hun skal være indekat, så synes jeg I mangler en vigtig ting: En killing mere smiley

• #4   12. mar 2008 Hvis I altså ikke har kat i forvejen.

• #5   12. mar 2008 Enig med Tina .... *S*

• #6   12. mar 2008 Ja, hvis den skal være indekat er en legekammerat en GENIAL ting smiley

Tro mig... Min hankat havde en TRÆLS vane med at tisse udenfor bakken smiley Diverse undersøgelser, forsøg osv viste ingenting... Det endte med vi forsøgte med en ekstra bakke: Det hjalp ikke... Efter megen overtalelse fra en masse mennesker herindefra fik jeg mig anskaffet Nynne - og Mikkel stoppede med at tisse ved siden af smiley

Det er bare et lille eksempel på hvordan killingen kan reagere, hvis den skal gå alene hjemme og den savner selskab smiley Det er bestemt ikke for at skræmme jer

• #7   12. mar 2008 Den vil få masser af selvskab af vores hund Shiro (pomerania)

Det ser godt ud med svarene, kom endelig med flere smiley

• #8   12. mar 2008 Så skal den ik gå helt alene smiley

Tror ik der er så meget at svare på mere - i har jo helgarderet jer smiley

Tror det sidste der er at sige, er: Held og lykke med det hele og husk at få den oprettet herinde smiley

• #9   12. mar 2008 efter min mening er en hund ikke nok ....... har set det fra mine killinger så mit råd er stadig det samme giv den en legekammerat *SS*

• #10   12. mar 2008 Altså Karen fyyyyyyyyy ikke drille ,,,,,,,,, de kunne jo finde en smuk lille huskatte killing at nusse tsk tsk fyyyyyyyy karen *GGG*

• #11   12. mar 2008 Karen P - Troede hun var solgt smiley

Men kunne da godt være man skulle overveje det, hehe smiley

• #12   13. mar 2008 LOL.

Så kan du lære det Ditte!

Kim M.

De andre har desværre sagt det hele så jeg kan kun sige tillykke.

Kommentér på:
En killing flytter ind! :D

Annonce