ny hårfarve -øv ny hårfarve -øv
Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre.
Sagen er den at jeg fik farvet mit hår i dag efter lang tids overvejelse - egentlig ville jeg have haft en farvning som kaldes Oil Slick ( https://www.google.dk/search?q=oil+slick+hair&rlz=1C1KMZB_enDK558DK558&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi72LGR0a7TAhWEjCwKHQAtDkMQ_AUIBigB&biw=1366&bih=662 )
men det får frisøren talt mig fra, da hun ikke mener at det ville være blive pænt til mig. Vi snakker så om nogle alternativer. Jeg vil gerne have noget der er lidt vildt uden at blive alt for pang, hvor hun kommer med meget konservative forslag(synes jeg) men vi ender med at vælge en løsning hvor jeg får en lidt mørkere brun bund end jeg naturligt har og så med røde ender.
Men efter de er færdige, må jeg konstatere at det ikke er det jeg har fået - i hvert fald er farveforskellen så lille at den er ret svær at se. jeg er bare rødhåret.
Jeg fortæller at jeg havde forventet en større kontrast, mens hun mener at det var det vi fandt frem til - farven er ikke grim, det ser pænt ud.
Jeg valgte at gå hjem med det, men jo mere jeg kigger i spejlet, jo mere synes jeg at det er for kedeligt i forhold til hvad jeg havde ønsket mig.
Det er jo klart at der har været noget fejlkommunikation, siden vi åbenbart har misforstået hinanden.
Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal tage op til dem igen og prøve at få det fikset eller leve med det i en periode og så evt. prøve en anden frisør.
Det med den vilde farve er ikke bare lige en gille, men noget jeg har tænkt over i snart 6 mdr og har haft mange overvejelser omkring og jeg kan mærke med mig selv at den bare ikke kommer ud af hovedet før jeg får forsøgt noget ligende.
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 73 Svar: 262
Jeg fik også engang lavet noget lignede hvad du beskriver og den røde farve gik faktisk i ét med resten så jeg forlangte at få det lavet om. Så jeg var tilfreds, jeg er kunden og kunden har altid ret. Og så længe du har gjort opmærksom på dette med det samme kan jeg ikke se hvorfor de skulle nægte at gøre dig glad.
Det var noget andet hvis du intet havde sagt og kom flere dage efter og 'brokkede dig' - pøj pøj
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 3 Svar: 30
så var det derfor der ikke kom noget "efter-billede" i går.
men det kan være at du skal prøve en anden frisør. prøv at finde en, som godt tør at gøre lidt mere udenfor det sædvanlige.
men må jeg måske få et billede? så kan jeg se hvor "slemt" det er?
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 944
I øvrigt synes ikke billederne er så vilde, jeg synes det er meget pænt især fordi det ikke er så overdrevet i farverne
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Om din frisør vil ændre det UB tør jeg ikke spå om, jeg mener at det burde hun, men siger hun nej, ja så er det bare med at finde en anden frisør.
Jeg er selv tilhænger af lidt liv i håret jeg har selv fået farvet min bund hårfarve mørk brun (caffe farvet) og så har jeg fået lavet orange striber, det er sådan nogle striber som faktisk er affarvet (lyse) og så kommer man en farvebombe i, i den ønskede farve, jeg valgte orange og ønsker jeg så senere en anden farve så kan jeg blot købe en anden farve farvebombe og komme den i selv efter jeg har vasket hår, farven bliver vasket ud efterhånden og man frisket så selv farvebombe op efter behov, meget nemt, det tager 5 minutter.
Jeg håber din frisør vil give dig det du ønsker, det mener jeg hun har pligt til, selvfølgelig skal hun råde dig men hun skal jo gøre kunden tilfreds.
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Så må vi se om hun vil gøre noget om. Når og hvis det så bliver ordnet, så bliver det sidste gang jeg vil benytte dem.
Som det er nu, føler jeg at jeg bare selv kunne have købt en farve i supermarkedet og fået samme resultat.
dec 2009
Følger: 5 Følgere: 28 Katte: 5 Emner: 118 Svar: 843
Det er stadig ikke helt som jeg vil have det, men noget bedre. Så nu lever jeg ved dette i et stykke tid, og så forsøger jeg mig nok med en anden frisør næste gang - for hende jeg brugte nu var vist lidt farveforskrækket - i hvert fald når man vil væk fra naturlige farver og selvom jeg prøvede i dag at forklare hende at der virkelig skulle knald på det, så er det stadig ikke noget der ville få selv den mest konservative til at rynke et bryn.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg købte min sidste farvebombe fra en frisør som havde onlinesalg af produkter, jeg mener den må i Århus men kan ikke nu huske hvad den hed, men jeg googler blot Revlon farvebombe og så tog jeg chancen, faktisk googler jeg lige og mener det var denne jeg bestilte fra, dog ligger denne i Odense så enten huse jeg forkert by eller også har den ændret hjemmeside adresse: https://www.beautycos.dk/revlon/revlon-nutri-color-creme-farvebomber/
Men via min Google opdagede jeg at Matas også har fået dem og til kun 99 kr. Halv pris af hvad min frisør normalt tager, min frisør har dem så på tilbud i øjeblikket til 89 Kr
Link til Matas: https://www.matas.dk/revlon
ny hårfarve -øv