{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Afvis/byd velkommen {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved hvorfor den her tekst er begyndt og poppe op, når man skal byde velkommen og afvise??

Alle katte er velkomne, blot de er brugernes egne. Afvis kun hvis de generelle betingelser ikke er overholdt.

Er det ikke bare nemmere hvis dem der har galleriet tager stilling til de ting så... syntes det her system skal afskaffes!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvis/byd velkommen
  • #1   7. apr 2008 Jeg sad lige med den samme tanke da jeg så det... Hvorfor ikke lade f.eks vores HA`er tage stilling til om den enkelte kat er velkommen...??

• #2   7. apr 2008 Ja, jeg synes også lige så godt det kan afskaffes.
    Kattene kommer jo altid ind uanset hvad, hvis bare folk prøver nok gange....

• #3   7. apr 2008 Ja jeg fatter det virkelig ikke.. vi har jo alle sammen vores forskellige meninger om hvor mange billder og hvor meget tekst der skal være før vi byder velkommen, men når der nu kommer sådan en meddelse, så er det da nemmere de selv tager stilling til det.

Hvordan skal vi oz vide om det er brugerns egen kat?????

• #4   7. apr 2008 Ja ved der er mange af de her tråde.. undrede mig bare over den meddelse der kommer nu.. så derfor bringer jeg det på banen igen.

• #5   7. apr 2008 Jeg er så vanvittigt dobbeltmoralsk, lige på den her.

jeg synes da det er træls at se en kats profil, hvis der kun er 1 billede, og ikke ret meget tekst.

Men Nogen gange kan man jo godt forstå det.

Hvis folk lige har fået katten, har de jo nok ikke så mange billeder endnu, og man har jo heller ikke et klart "billede" af kattens temperement.

Derfor vil man jo alligevel gerne have den oprettet hurtigst muligt, så alle ved at man har været så heldig at få endnu en dejlig misling.

Sådan har jeg det da selv.

Jeg henter i eftermiddag nye katte.
    Dem vil jeg da helst oprette allerede i aften, men jeg vil da ikke forfølge dem med et kamera de første par dage, de skal jo lige falde til.

Jeg kan jo heller ikke give en voldsomt detaljeret beskrivelse de første par uger, for kattene skal jo først falde til, før de viser hvem de er.

Jeg afviser stort set aldrig, så lader jeg bare være med at byde velkommen, hvis ikke jeg føler jeg kan.

Jeg synes også der er forskel på hvem der forsøger at oprette.

Er det foreksempel et barn, kan jeg bedre se gennem fingre med en ikke så god kvalitet på billederne, og mange næsten ens.
    Tit har de jo kun deres mobil at tage billeder med.

Hvis det er nogen der i forvejen har flere katte, med gode profiler, så stemmer jeg også folk ind, for så siger det næsten sig selv at profilen nok skal blive løbende opdateret.

Hilsen Dorte og de snart 18 nussemisser.

PS: dette er jo også skrevet i håbet om at mine nye misser vil blive stemt ind, inden der er kommet vildt meget beskrivelser, og ret mange billeder.

(fedte fedte fedte)

• #6   7. apr 2008 Ja men kan man så ikke bare skrive: Der kommer flere billeder og tekst senere???

• #7   7. apr 2008 Jo, det kan man da.

Men jeg har da set "gamle profiler", hvor der er 3 uskarpe billeder, og det eneste der står er: Mere kommer senere.

Så det er ikke alle der skriver det, som får det gjort.

Men det er jo også ligegyldigt, for så besøger man jo bare ikke den profil igen.

For mig betyder det ikke så meget, for jeg tjekker mest profiler hos dem jeg kan genkende, eller nogen der skriver i samme tråde som mig, og det er da heldigvis sådan at de "aktive" skribenter, som oftest også har gjort dejligt meget ud af deres kattes profiler.

Hilsen Dorte og de meget snart 18 nussemisser. (kun 2 timer til vi kører, men det føles som et par uger)

• #8   7. apr 2008 Jamen glæder mig da til og se hva det er for nogen trolde du skal hente:o)

• #9   7. apr 2008 Jamen det er jo nok nogle af de allersmukkeste i verden.

Jeg er nemlig så heldig at jeg altid får de kønneste katte. *gg*

Jeg skal nok oprette dem så hurtigt som muligt, men de skal jo lige "lande" her, og falde til ro oven på køreturen inden jeg vil begynde at lege "superfotograf"

Hilsen Dorte, der synes at tiden er ufatteligt lang idag.

Mon mit ur går for langsomt?

• #10   7. apr 2008 hehe da vi sku hente Busie og Freya fik vi en fartbøde:o) Så meget kan man glæde sig!!!

• #11   7. apr 2008 Ja det var noget skidt noget:o) hehe men det var ikke mig som kørte..:o)

• #12   7. apr 2008 Hahaha ja hvis jeg sku køre bil ville det gå galt:o) Hehe har nemlig ikke kørekort!!

• #13   7. apr 2008 Det er en fin funktion der er kommet.. Nu har jeg ikek kigget om det er kommet på de andre gallerier..

men fx på hestegalleriet, der har brugerne det meget med der SKAL være 5 billeder, selvom der står der anbefaldes 5 billeder..

De vil også have hesten SKAL have tavle, men HA'erne siger så den bare skal se race typisk ud.. fx en fjordhest uden tavle må gerne være under fjordhest.. Der er nemlig ingen regler om de SKAL have tavle for at være under den kalgori..

• #17   7. apr 2008 HØRT HØRT - Lotte...

• #18   7. apr 2008 Jeg er også enig med dig her Lotte;o)

• #19   7. apr 2008 Sine Sine Sine;o))

Det tror dine katte ikke ,de ved det *fnizzz*

Kommentér på:
Afvis/byd velkommen

Annonce