Ang. at byde velkommen.. {{forumTopicSubject}}
Hej!
Bemærker ofte at folk afviser en kat der kun har 1 billede, hvorfor ikke byde velkommen og give ejeren en ærlig chance til at få flere billeder ind? Det er altså ikke alle der er så hurtigt til at sætte sig ind i at oprette billeder, og folk skriver ikke ret meget første gang de opretter en kat, de har mere travlt med at komme igang herinde.. I KGs regler står der er 1 billede er nok for at oprette en kat.. Vi kan altid stemme katten ud igen hvis der ikke sker forbedringer.
Det ses også ofte at katte bliver stemt ud pga. billede kvaliteten, men det er altså ikke alle der har råd til et digital kamera, som derfor bruger deres mobil eller webcam..
Da jeg kom ind med Laura september 04 var der ikke nogen der havde imod at mine billeder var taget med mobil, og det ville de muligvis stadig ha været hvis det ikke var fordi min kæreste havde invisteret i et digital kamera..
Det jeg vil ud med ->
Giv dog folk en chance til at få flere billeder ind og mere tekst, så byd velkommen istedet for at afvise..
Det tager tid at lære at bruge kg hvis man ikke er van til at bruge nettet så meget..
- Kristina
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 42 Svar: 155
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 236
Jeg afviser når folk kun har et billede eller meget dårlige billeder på deres profil.
sep 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 102
sep 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 102
Efter at ha læst jesper & dit indlæg har jeg skiftet mening for hvis man gør som jeg skrev så kan personen jo bare lade være med at lægge flere / bedre billeder ind og skrive mere tekst, men på jeres måde så bliver de jo nød til det hvis de vil have deres kat godkendt
Hilsen Sanne
Ang. at byde velkommen..