Ikea shoppetur :) {{forumTopicSubject}}
Vi har været i Ikea idag Første gang, siden jeg ved ikke hvornår jeg har været i Ikea Vi har købt vildt ind til vores forestående flytning...
En lille liste over hvad vi har købt: (De skønneste ting forrest)
Rumdeler
Garderobeskab (95 kg O.o)
Karafel *gg*
Loftslamper
Væglamper
Gulvlamper
CD/DVD Hylder
Tv-bord
Skriveunderlag
Skrivebord (2m langt) m. tilhørende bordbuk m. plads til printer
Klapstole (som vi VIRKELIGT har manglet)
Sådan nogle stænger til køkken og gang (kan ikke beskrive dem, men de er FEDE *gg*) m. tilhørende kroge, skærebræt og blomsterpotter
Træ-Dreje-Dims man kan servere mad på (Dvs. man stiller skåle og så kan folk dreje og nå hvad de vil)
Skærebræt
Puder (50x50) m. tilhørende pudebetræk
Sengetæppe
Sådan en stof en til garderobeskabet
Nye tallerkener (alm. + dybe)
5 sorte skåle (til den der Træ-Dreje-Dims)
Ovnfad
Siddeunderlag til stolen
Grydelapper
Vinoplukker (Har manglet MEGET.. Naboen er træt af at udlåne deres)
Spotlampe
Stikdåser (Uhhh, og jeg fandt på den bedste vittighed, som kun jeg syntes var sjov: "Hvad er en stikdåse?" "Det ved jeg ikke" "En kvindelig narkoman" Et blankt ansigt som bare stirrede mens jeg lå flad af grin *gg* Må snart lære at acceptere at jeg har dårlig humor)
Men lige præcis det jeg gik og sukkede efter mest havde de overhovedet ikke i Ikea... En citronpresser! Hele pointen med at tage derud...
Fik dog også givet svigermor et nyt fåreskind (efter at vi havde "lånt" deres i et år og Oliver pissede på det) og en Æbledeler...
Har sikkert glemt nogle småting, men you get the idea
Alt i alt løb det op i 4700,- hvilket faktisk er vildt billigt for de ting her Og vi kunne ikke finde på mere at købe (os som ellers begge er shop-a-holics), så det er ret fantastisk..
Havde bedt en ven om at komme med, så han kunne holde os i ørene, men han mistede overblikket over hvad vi havde købt for da vi begyndte på den 2. vogn *gg*
Ville bare dele dette med jer, da det er så sjældent at jeg får nye ting.. Er egentligt imod dem, da kattene skal have lov til at være alle steder og ved at det ikke er pengene værd, nå nu de alligevel om 4 mdr. ligner lort, men nogle gange må man gerne synde
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
apr 2006
Tinna: ja tag i Ikea en dag.. det er så stort og der er så mange nyttige ting Eneste minus er at man selv skal samle tingene... men det synes jeg nu er hyggeligt nok, så for mig gør det ingen forskel...
apr 2006
Jeg er alene hjemme. Kæresten er på arbejde og alle kattene er i kælehumør. Lige som jeg sidder og nusser Røskva rigtig godt, mærker jeg nogle små kløer på min ryg, det er Nova som er i fuld gang med at klatre op på min skulder... Jeg sætter Røskva fra mig og prøver at få Nova ned, med det resultat at jeg kommer til at stå foroverbøjet.. Så lægger den forbistrede killing sig fileme på min RYG *gg* Så jeg står foroverbøjet, nærmest liggende hen af bordet.. og DA JEG ER ALENE HJEMME, kan jeg ikke som jeg plejer (da det ikke er første gang at dette sker for mig) kalde på min kæreste og få ham til at fjerne Nova, så jeg har lige brugt 10 min med en halvsovende killing på ryggen, af frygt for at hun ville falde ned
Så nu er jeg helt radbrækket
jul 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 64 Svar: 326
jeg ville bare lige sige............. MØG GOD HUMOR!!!! jeg lagde flad af grin da jeg læste hvad en stik dåse var!!!!
apr 2006
Tut: Det er sikkert også en del pænere end vores *gg* Vi købte bare et til 600 kr. Men det er fint nok til os.. har allerede STOOORE ideer med at lave en kattehule oven på...
Janni N: HEHE HVis du synes den er sjov, så skal du næsten høre denne (den er næsten på top 3 over mest platte vittigheder). Den var i mange år den eneste vittighed jeg kunne...
Der sad 2 sandkorn i en ørken. Så sagde det ene til det andet: Jeg tror vi er omringet!
LOOOL Mine venner ser så trætte ud i ansigterne, når jeg fortæller den Hov kan også den her:
Der sad 2 mus i et badekar. Så sagde den ene til den anden: "Ræk mig lige sæben" hvorpå den anden svarede:" Tror du jeg er en skrivemaskine?"
jul 2006
to muffins sad i ovnen så sagde den ene "her er godt nok varmt" hvor den anden skreg "arrr en talende muffin"
apr 2006
jul 2006
Ikea shoppetur :)