{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Fantastisk historie.... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vil såmænd blot dele denne historie som jeg fik inde på facebook, jeg syntes på en både den var ret rørende og en meget sjælden historie, så derfor ville jeg dele den med jer, sjælden møder man sådan en medmenneskelighed..

Cecilie XXXXXXXXXXXXXX

*****Efterlysning af meget gavmild og hjælpsom mand fra Kildebjerg rasteplads, retning mod Odense!*****
Kl 17:15 ca.
DEL DEL DEL!!!!

I dag på vej hjem fra jylland havner jeg i kø på motorvejen og havde lige taget chancen og tænkt at jeg havde benzin nok til turen hjem. Da jeg har brugt størstedelen af reservetanken når jeg endelig Kildebjerg rasteplads men da jeg ikke har over 1000 kr på kortet eller kontanter på mig kan jeg på en måde tanke, da forudbetaling i butik kun kan gøres med kontanter (aldrig om jeg har hørt noget så dumt og rastepladsen på modsatte side har bestemt ikke samme "regler")...

Nå men jeg ringer lidt rundt og der er bare ikke en skid at gøre så går fortabt tilbage til bilen hvor min søn sidder.
Jeg tænker at spørge en fremmede om de vil tanke for mig og så overfører jeg pengene med det samme fra mobilbanken da det var sidste mulighed, men den første mand jeg får fat i, hører slet ikke mit spørgsmål og stikker mig 100 kr!
Jeg brød sammen af taknemmelighed og gik i chok, skyndte mig at tanke og køre da der blev skabt kø bag mig, og har nu glemt alt om udseendet på mand og bil i farten

Jeg vil rigtig gerne finde denne venlige mand som helt sikkert har fået mig til at tænke mere på medmenneskelighed og vil rigtig gerne give pengene tilbage!

Det jeg husker er at manden er mindst 180 høj, havde købt lidt inde i kiosken, normal af bygning til den tynde side og mener at bilen var en lang model og sølv
Og som sagt kørte han i retningen mod Odense fra Kildebjerg rasteplads ved Vissenbjerg

Vær sød og dele denne så jeg kan finde min redningsmand!!

Og hvis du sidder derude og ser dette så skriv til mig og ellers så tusind tak!!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Fantastisk historie....

Annonce