{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Solstråle historie {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...
Jeg vil lige dele min solstråle historie med jer.. Det er trosalt jeres skyld den er opstået..
Jeg oprettede denne tråd:
http://www.kattegalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=95295

Da min dyrlæge sagde min kat havde måske dårlige tænder, jeg var i vildrede og i rådede mig til at finde en dygtig dyrlæge og få det tjekket.
Den var god nok, han havde dårlige tænder og havde haft mange smerter, han fik hevet 4 tænder ud, det var en dyr affære og vi var i tvivl om det virkelig kunne være alle pengene værd..
Nu starter solstråle historien..
Vi har fået os en helt fantastisk kat ud af det!! Kan ikke lade være med at smile..
Før: havde vi en kat der helst skulle være på 2 meters afstand - så havde han det godt
Nu: har vi en kat der er på plus 1 meter, han skal helst ligge i sofaen med os eller på skødet - ind i mellem skal han lige lidt på afstand.
Før: Var han ikke glad for fremmede der rykkede han gerne en meter længere væk.
Nu: I går havde vi besøg af naboen, han hoppede op i sofaen og lagde sig mellem naboen og min kæreste (og min kæreste han han ikke set i 2 uger) så de kunne kæle ham lidt
Før: Var han en kat der altid undveg når man ville ae ham over ryggen og han kom kun for at kæle 2 gange om dagen, når vi stod op og når man kom hjem fra skole.
Nu: Undviger han storset aldrig mere, han kommer op 1 gang i timen og skal nusses. og ligger oftes på sofaen ved siden af mig og sover..

Det blev en lidt lang solstråle historie.. Men det her er bare helt fantastisk..
Tusinde tak for jeres råd og vejledning..

Sofie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solstråle historie
Kommentér på:
Solstråle historie

Annonce