{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Baloos solskins historie. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Som mange jo efterhånden ved, er jeg gået af med Baloo, som jeg ellers var, og stadig er rigtig glad for.
Han havde været rigtig tæt på at blive kørt ned op til flere gange, og jeg ville ikke blive ved med at tage chancer med hans liv som konsekvens.
-Jeg valgte da, at spørge min veninde og hendes mor om de havde mulighed for at have ham ''opstaldet'' indtil jeg fandt et hjem til ham.
Han boede ved min veninde i over to mdr., hvor han fik en misseven, og igen oplevede udelivet, selvom jeg ikke var begejstret for det.
Jeg fik Baloo da han var 15 uger, og fik afvide at han var købt som Maine Coon.. -Han var virkelig bange og ville bare flygte fra alt der bevægede sig. Baloo startede sit nye liv på første etage, hvor han blev snakket med, og lærte at stole på os mennesker, hvilket jo gik fantastisk. Baloo blev mere og mere tillidsfuld, og begyndte at lystre sit navn. Vi knyttede hurtigt et bånd, fordi det jo var mig der fordrede ham, og gav ham tid til at komme til mig.
Men ja, efter omkring 7 mdr. morskab og hyggen måtte jeg indse, at jeg ikke kunne tilbyde ham nok, og han jeg ikke ville komme til at kunne det. Han virkede glad, men desværre havde jeg en grim mistanke om øremider. -Desværre tog ingen mig seriøst og han blev ikke tilset af en dyrlæge. Angrebet blev værre og værre:/


Heldigvis var der en herinde, som kendte en familie der savnede at have kat, og de kom og hentede ham to dage senere. -Det var utrolig hårdt, og jeg savner ham helt vildt, men jeg fortryder ikke mit valg!
Jeg snakkede med den nye ejer både over til min veninde og hjem til mig, hvor jeg blev sat af og hun overtog katten. Han blev tilset af en dyrlæge, kastreret vaccineret og øremærket, og jeg fik i dag et billede hvor man kan se hvor glad han er.. De behandlede angrebet af øremider, og de lopper han lånte af staldkattene fra nabogården, og de dømte mig ikke på, at jeg kunne give ham et ordentligt liv.

Baloo lever nu i bedste velgående, med familiens gamle plejekillinger, som bor ved naboerne, og han bliver vedligeholdt med dyrlæge, og får masser af opmærksomhed..
Så alt endte fantastisk for Baloo, og han har forhåbentlig en masse gode år endnu.


-Der var mange der fulgte med i emnerne om Baloo, så ville komme med en update til alle dem der ikke så hvordan det endte.

Billedet er af skønneste Baloo, der nyder livet med en af sine nye ejere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baloos solskins historie.
Kommentér på:
Baloos solskins historie.

Annonce