{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Fantastisk historie... :o) {{forumTopicSubject}}

En lille helt utrolig historie jeg gerne ville dele med jer.
Den 10. November 2009, forsvandt min lillebrors kat (Spunky, kasteret hunkat). Min mand og jeg havde hjemme hos dem til Mortens Aften, og Spunky er en kat der får lov til at løbe ude også, de bor hvor der er ikke er så meget kørsel. Så hun er vant til at løbe rundt udenfor og ikke være hjemme et par dage ad gangen. Da der var gået en uge fortalte min mor hun stadig ikke var dukket op. Efter 2 uger efterlyste de hende, hun er både chippet og øremærket, vidst nok begge dele. Det skal lige siges de bor i en lille by hernede på Falster, Horbelev, og hun er blevet købt ude hos Gitte der har Falsters Kattehjem. Lørdag aften den 20. Marts 2010 blev de ringet op, at der var et par i Vordingborg (Sydsjælland) der havde en kat de mente var deres, de havde set hendes øremærke og undersøgte hvem der ejede hende. Så måtte de en tur til Vordingborg og hente hende. Hun kom til dyrlægen om mandagen, hun er vaccineret og alt det der, men bare for en undersøgelses skyld, og hun fejlede intet og har det rigtig godt...
Synes det er en helt utrolig historie... :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastisk historie... :o)
Kommentér på:
Fantastisk historie... :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce