724 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Jeg græmmes Jeg græmmes

Hejsa

Hold da op hvor er vi danskere da bare forkælet , Deler man ikke samme mening skal man da bare larme og fløjte så de der gerne vil hører Helle Thorning
ikke får et ben til jorden.
Hurra for demokrati og ytringsfrihed
Hvor smalsporet kan man være ?
Enhedslistens ungdom og andre viser total mangel på respekt ,Gad vide om det er tilladt med en sådan demonstration mod anderledes tænkende.
hvis enhedslisten kom til magten ?
JEG GRÆMMES

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg græmmes
  • #1   1. maj 2014 Nu er jeg absolut ikke fan af Helle T, men uanset hvem, der talte, så er det bare ikke i orden at sådan en flok provokatører kan få lov til at genere andre mennesker på den måde. De kaldte det ytringsfrihed, men jeg vil nu kalde det lige modsat.

• #2   1. maj 2014 Hun skulle slet ikke ha haft taletid...
    Jeg havde gerne stået med et båthorn og fløjte, hvis jeg havde været der.
    Hun har ikke et fornuftigt ord at sige mere.

• #3   1. maj 2014 Enig Marianne smiley

Heller ikke enig med HT men alle har lige meget ret til at ytre sig enig eller ej smiley

• #4   1. maj 2014 De er forkælet fordi de viser de er utilfredse? Næ det er en del af at være dansker

• #6   1. maj 2014 Louise
    Det aner du intet om ,hun kunne ikke høres pga ballade. smiley

Det står skidt til hvis man ikke respektere hverandre enig eller ej,
    Hvad giver dig ret til at bestemme hvad folk skal hører

Du må diske op med nogle bedre argumenter , men det kniber nok. smiley

• #7   1. maj 2014 Enig Louise neutralisering.

Belthane
    En del af at være dansk smiley

Nej
    det er et spørgsmål om respektere andres holdninger,og ikke ødelægge det for dem der gerne vil lytte smiley

• #9   1. maj 2014 Jesper

Blowjobs smiley selvfølgelig
    og
    Du har helt ret smiley

• #10   1. maj 2014 Jeg er nok også lige modsat socialdemokraterne rent politisk, men derfra og så til at overdøve hende. Synes det var et umådeligt barnligt udspil og hvis de ikke ville lytte til hende, kunne de bare have undladt at troppe op.
    At man måske ikke synes at 1. maj burde være en mærkedag er så en anden sag, men nu hvor det er arbejdernes officielle kampdag, så er det også på sin plads at der er arbejdernes partiformand som siger et par ord til de som har interesse i at lytte.

Jeg mener at de der gør sådan noget, modarbejder deres egen sag mere end de gavner den.

• #11   1. maj 2014 Jeg ytrer mig af princip ikke om min personlige politiske holdning på sociale medier..

Men helt generelt så syntes jeg det er mangel på respekt over for andre mennesker uanset hvem det er ikke at lade personen blive hørt, gider man ikke selv høre på personen, så kan man jo blot gå, hvorfor bestemme over hvad andre skal eller kan høre på, det er barnligt og må være fordi man ikke kan holde ud at høre på andre end sig selv..

Men i kan vel drage sammenligninger her til KG det er jo nok den samme personskare der opfører sig sådan, som den personskare der her på KG skriger op og hidser sig op i tråde når de ikke høre det de vil høre og ende med at slette deres tråde,..

En flok forkælede "børn" der altid vil have deres vilje og er opvokset med at hvis man skriger og larmer nok, så får man sin vilje..

• #12   1. maj 2014 Jeps Maja
    Tror de har forplumret deres egen sag , ved dette optrin smiley

Heidi N
    En rigtig pbrugbar og god samligning at du sammenligner det med dette forum smiley

• #13   1. maj 2014 Tine - Utroligt som du bliver ved med at skrive til mig.. DU kan jo slet ikke undvære mig..

• #14   1. maj 2014 Beltane

Nu er jeg da hægtet helt af smiley

Jeg har bare startet en tråd, hvori du har valgt at deltage.

Nu holder du altså !

Jeg må vel godt kommentere dit indlæg i MIN tråd smiley

• #15   1. maj 2014 Og ja det er en del af at være dansker at man udtrykker når man er utilfreds med noget.. Lige såvel som man kan udtrykke man er tilfreds med noget..

Hvis man ikke måtte det. så ville der slet ikke være debatforummer

• #16   1. maj 2014 Tine - Nu var det også i andre tråde du har skrevet til mig..

Nej jeg vil da godt nok ikke holde op med at udtrykke min mening.. Som sagt så kan du sætte mig på filter hvis du er utilfreds med mig..

• #17   1. maj 2014 Beltane
    Tine - Nu var det også i andre tråde du har skrevet til mig..

Ja og. hvad har det så med denne tråd at gøre ??
    Du lyder som en derf gerne vil sættes på filter , nu du nævner det utallige gange i forskellige tråde smiley

• #19   1. maj 2014 Øv ser mig desværre nødsaget til at sætte en bruger på filter smiley

Men for ikke at ødelægge tråden ser jeg dette som en nødvendighed. smiley

• #22   2. maj 2014 Jeg synes det er blevet blæst helt op.

Jeg var derinde og kunne fint høre hele hendes tale. Fløjteriet var kun "baggrundsstøj", dér hvor jeg sad. Faktisk kunne man bedre høre DSU'erne råbe "Helle, Helle, Helle", end man kunne høre fløjterne.

Dem der var "værst" var de her "Ungdomshus" unge. Helt klædt i sort med sorte flag og kun ude på ballade. De tilhører vist ikke engang Enhedslisten, men nærmere noget meget mere venstreorienteret. Enhedslisten havde slet ikke bakket op om det her fløjteri. Hvilket Johanne Schmidt-Nielsen også sagde i indledningen af sin tale.

Ps. Er ikke Enhedsliste stemmer og er ret upartisk i denne sammenhæng! smiley

• #26   2. maj 2014 Jamen Felis dog smiley

• #27   2. maj 2014 Hun skulle slet ikke ha haft taletid...
    Jeg havde gerne stået med et båthorn og fløjte, hvis jeg havde været der.
    Hun har ikke et fornuftigt ord at sige mere.

Hvad er det for en holdning at have? Ved du ikke at der er demokrati?
    Ved du heller ikke at rigtig mange fra den "røde blok" faktisk talte flere steder i landet? Det var jo ikke kun HT.

Hvis det er sådan en umoden indstilling vi skal bygge Danmarks fremtid på, så siger jeg "Tak for kaffe" og flytter til "Langtbortistan".

Jeg græmmes ligeså!

• #28   2. maj 2014 En ganske fin holdnig. Og jeg er da heldigvis ikke den eneste.
    Hun har intet fornuftigt at sige, længere er den vitterlig ikke.

• #32   2. maj 2014 Jesper

Ja i et land som DK er der heldigvis plads til alle også dem .men jeg stjerner når folk
    kun evner at brokke sig, især fordi jeg ved hvor meget folk lider i andre lande smiley

• #34   2. maj 2014 Og de sortklædte med sorte flag skulle have haft læst teksten.
    Sådan en opførsel smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #36   2. maj 2014 <b>Louise. Jeg må venligst bede dig om at skrive i en mere sober tone. Tak
    Dit indlæg bliver hermed slettet.</b>

Kommentér på:
Jeg græmmes

Annonce