{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Fredag igen! :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. smiley

Nu er det jo fredag igen, og så må den jo stå på nogen hygge. smiley

Jeg skal i dag, bare være alene hjemme, manden tager afsted til koncert med hans brødre, så jeg skal bare hygge med mig selv og kattene.
Har lige været et smut nede i byen, hvor jeg fik købt nye ørering, og fik købt ind til min e-cigaret, så jeg håber jeg stille og roligt kan tappe ud af rygning. smiley

Hvad har i lavet eller skal i lave idag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fredag igen! :-)
  • #2   4. apr 2014 Mmh, det lyder lækkert. smiley - Har i gluten allergi hos jer?

- Men det lyder som noget lækkert mad! - Jeg skal bare have en grov bolle med et eller andet og noget agurk og tomat. smiley

• #3   4. apr 2014 Jeg venter på at hører fra kæresten af hvornår han kommer hjem på weekend smiley men ellers skal jeg bare have frysemad i aften smiley og skal hygge mig med kæresten når han endelig kommer hjem smiley

• #5   4. apr 2014 Har faktisk aldrig smagt brød uden gluten. smiley

- Der var frygt for jeg ikke kunne tåle det på et tidspunkt. smiley Men kan jeg heldigvis. smiley

• #6   4. apr 2014 Heidi J - Det lyder da hyggeligt. smiley Håber han kommer hjem i dag så.

• #7   4. apr 2014 Det skulle han meget gerne gøre smiley

• #8   4. apr 2014 Jeg har lige sagt farvel til kæresten, han skal på ferie med en ven, til Tenerife (: Men nu tror jeg at jeg vil forsøge mig med en gang ærtesuppe til aftensmad, nu kæresten ikke er hjemme, den slags gider han nemmelig ikke. Senere står den på film og snolder smiley

• #9   4. apr 2014 Lyder hyggeligt Liv. smiley - Jeg prøver at begynde og lave mere sundt, så igår lavede vi også noget lækkert sundt aftensmad. smiley Min kæreste gider heller ikke rigtig alt det der sunde noget.

• #10   4. apr 2014 Min kæreste vil gerne sunde ting, bare ikke ret mange sunde ting(fisk gider han f.eks ikke, og mange ting i salat er no go) og ikke i ret længe af gangen. de gange han har forsøgt at leve sundt er det sådan noget med at han lever af salat og tun madder og intet sødt, og så er det jo klart man køre total surt i det. Jeg går ind for alt med måde. Så når jeg laver mad er det tit suppe af forskellig slags, men også pizza(hjemmelavet) af og til, og har jeg lyst til lidt usundt(som i dag) så gør jeg det. det der med at leve fanatisk sundt er bare ikke mig (:

• #11   4. apr 2014 Jeg er ikke fanatisk, overhovedet. smiley

• #12   4. apr 2014 Jeg har haft en hjemmedag hos datteren..

Vi tog hendes kanin ud på græsset i formiddags..

Dette billede er taget af min datter smiley

Det er en hankanin, men jeg har ikke valgt sele farven smiley

Der er 2 snore på, fordi den ene er den der fulgte med selen, som jeg holder i, den anden er en flexsnor til små hunde, som min datter holder i, hun gider ikke sidde stille så længe af gangen, så får at hun ikke hiver for meget i kaninen når hun går rundt og plukker blomster, så har hun fået sådan en line istedet smiley

profilbillede
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #13   4. apr 2014 Min kæreste står i køkkenet ligenu og steger bøffer.. :3 Yum!

Har været ude og underholde en veninde i dag, meget hyggeligt, dog hyggeligere hvis ikke mit kort lige var blevet afvist.. -.-'

Skal tidligt i seng! Og så står den på svigerfamilien det meste af dagen i morgen ^^

• #14   4. apr 2014 som alle da har hygget i dag!

- vi er også lige blevet inviteret med ud og spise i morgen, dog på egen regning, men det går. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.464
    #15   4. apr 2014 Dejligt at høre i har haft en god dag. Men godt det ikke er fredag d.13, for hvad kunne det næste dog blive, for vi får blodregn i aften..uhhhuuu smiley :-O smiley

• #16   4. apr 2014 Det havde jeg da helt glemt Janne. smiley - Det er jo helt korrekt

• #17   4. apr 2014 Jeg har været ude at handle og fik en blommetræ af min veninde. Så er der købt 1264 gram snold (bland selv) og CocaCola. Til aften fik vi kalvesteaks med salat, græske kartofler og ostegratinerede flutes. Så har jeg lige bestilt hobitten 2, så den glæder jeg mig til kommer hjem i postkassen. Så står den nemlig på endnu mere vild råhygge. Der er for resten også købt ind til friturestegt carambert, som vi skal have i morgen.
    I morgen skal jeg grave mit blommetræ ned og plante over 100 jordbærplanter som jeg har fået af en gammel nabo og en eller anden bærbusk, jeg lige kom til at købe i farten smiley

• #19   4. apr 2014 Ja jeg har åbenbart som den eneste været på arbejde smiley

Mødte kl 7 i morges, g har haft en pænt travl dag, vi var igen i dag underbemandet pga sygdom, så efter jeg havde fået bestilt varer og trimmet min afdeling, fyld impulsbokse op, så stod den på opsætning af partivarer til næste uges avis, en hel palle vare som jeg alene fik pakket ud og sat op, samtidig med at jeg var kasse 2 så måtte også løbe en del frem og tilbage for at passe kasse og kunder..

Johh jeg har skam ikke slappet af smiley

Efter arbejde så hjem til Slagelse for at få købt værtinde gave til min søster til på søndag, og så til frisør kl. 16 for at blive klippet, så hjem og lige slappe af med en kop kaffe eller 2 inden aftensmaden skulle laves, nu er den spist og nu stener jeg så til P3 guld med endnu en kop kaffe inden det er tidligt i seng for arbejdet kalder igen i morgen fra 7 til 15 smiley øv det er ikke lysten smiley

• #20   4. apr 2014 Det lyder som en hård dag Heidi. Håber dagen i morgen bliver mere afslappende. smiley

• #22   4. apr 2014 Det lyder super lækkert camilla. smiley

• #23   5. apr 2014 Jeg sidder så her helt ynkelig og har lige sendt min kæreste på 10 dages ophold på Bornholms kaserne.. Det er første gang i 4 år at jeg skal være "græsenke" i mere end en enkelt overnatning.. Det huer mig ikke..
    Men i stedet har jeg fået min kusine på besøg der bliver til i morgen, så vi forsøger at tøsehygge lidt i stedet for at jeg bare går tidligt i seng og leger crazy cat lady..

• #24   5. apr 2014 he jeg var alene hjemme i går, da manden var i New Orleans og det var min fødselsdag...men min chef havde arrangeret at der kom kunder over fra Danmark af...så jeg fik lov til sammen med vores team at tage ud og spise i brugge og se et gammelt bryggeri fra top til bund om hvordan de brygger øl smiley så selvom jeg havde fødselsdag og var alene hjemme (i teorien) så var det nu en hyggelig dag...meget sjovt at se de folk man snakker i telefon med hver dag i levende live...mange af dem så ikke ud som man forventede på stemmen smiley

• #25   5. apr 2014 Efter arbejde drønede jeg til fisketorvet for at mødes med datteren og pigerne fra klassen og parallel klassen (og to pædagoger fra fritteren) jeg fik shoppet lidt (meget lidt) og mødtes så med dem til spisning. Det var super hyggeligt og bagefter stoppede datteren og jeg lidt inden vi vendte næsen hjemad.
    Idag øver datteren sig i at være crazy cat lady og jeg synes faktisk at hun gør det godt

• #26   5. apr 2014 Tillykke med fødselsdagen Judith. Jeg havde også fødselsdag i går smiley derfor alle godterne, som jeg nu skal ud og arbejde af sidebenene. Dejligt at der var nogen du kunne fejre dagen sammen med, når nu manden ikke var hjemme.

• #27   5. apr 2014 Prøver lige igen med billedet, det har drillet hele dagen :-\

profilbillede
  • #28   5. apr 2014 Jamen tillykke med fødselsdagen i går til både Judith og Marianne smiley

Nej Sanne arbejdsdagen i dag var skam ikke afslappende, vi fik 5 paller ferskvarer, det vil sige 1,5 palle kød og 3,5 pålæg, som alle skulle op hurtigst muligt og helst inden kl 15 hvor jeg havde fri, jeg har selv pålægsafdelingen, men pga vi kun er 2 voksen arb. om lørdagen og vi også får frost (i dag 3,5 palle) så må vi dele os op, så min kollega som har frost afd. tager frosten og jeg tager kødet, så får ungarb. pålæggen, men i dag hjalp vi 2 voksen arb. hinanden med kødet og var hurtigt færdige med det, så gik jeg på pålæggen sammen med en ungarbejder, så vi nåede lige at blive færdige til tiden, det var dejligt, men jeg valgte så også at nøjes med 15 min pause, selv om jeg betaler for en halv time, men sådan er det, jeg ofre mig smiley

• #29   5. apr 2014 Du er er god Heidi. smiley - Du er der jo altid til at hjælpe. smiley

- Håber du får slappet lidt mere af idag så, nu hvor du har fri. smiley

Jeg er snart på vej ud af døren, skal ud og spise med noget af svigerfamilien. smiley

• #30   5. apr 2014 Jeg siger så mange tak Heidi smiley

• #31   5. apr 2014 Johh nu slapper jeg lige af med en kop kaffe inden jeg bliver nød til at lave aftensmad smiley

Lyder skønt med middag med svigerfamilien, jeg venter til i morgen med at spise ude, da er jeg inviteret til brunch hos min søster og svoger, så der skal jeg absolut ingenting lave smiley

• #32   5. apr 2014 Efter halvanden time er det endelig lykkedes mig at gennemføre bestillingen af aftensmad, så det bliver sen mad idag smiley

• #33   5. apr 2014 tillykke med fødselsdagen til dig også Marianne smiley og tak Heidi smiley
    har også brugt dagen i haven... puha det er hårdt arbejde den er hvad man kalder en ikke vedligeholdt have smiley så har brugt 2 weekender på at stoppe grene igennem en grenknuser maskine, ved ikke lige hvad sådan en hedder på dansk... hehe og det var så resterne af ca 1/4 del af hækken....så mangler resten bare smiley og nej der er ikke hæk hele vejen rundt i haven smiley

profilbillede
  • #34   5. apr 2014 her er et fra i dag så kan man se forskellen på hvad lidt godt vejr gør smiley og 2 ugers tid smiley

profilbillede
  • #35   5. apr 2014 Et forsinket tillykke til Judith og Marianne smiley
    Heidi jeg var også på job i går, men har absolut ikke haft en hård dag som du.
    Fredag har jeg fri kl 12 smiley

Kommentér på:
Fredag igen! :-)

Annonce