Dårlig fredag ØV {{forumTopicSubject}}
min fredag var bare så dårlig så jeg bliver nødt til at dele den med jer:
Jeg var på vej hjem fra ferie i jylland og min mor har selvfølgelig psset kattene men det hele starter med at voi kommer for sent op da ví skal forlade hytten på campingpladsen kl 11 og jeg vågnede først kl. 9,30 da jeg ikke havde hørt vækkeuret så det var med at spise morgenmaden hurtigt og få gjort rent.
så på landevejen mod vejle (vi lå på en camping plads ved fårup sø) er der mega lang og langsom kø og jeg får selvfølgelig krampe i begge mine ben af at sidde og små køre med 5 km i timen hele tiden.
da vi så endelig kommer på motorvejen bliver der igen kø meget hurtigt så det var med at bremse hurtigt der er et dæk der er sprunget.
så når vi til sjælland og vi holder ind ved korsør for at bade inden vi skal køre til næstved og aflevere min lillebror og mine yngling klip klapper går i stykker kæmpe ØV og man kan selvfølgelig ikke købe dem mere.
så kommer vi til næstved og jeg går ud for at sige hej tim kattene der sidder i et stort bur i haven og jeg kan se på Belle at hun gerne vil ud så jeg sætter hende i sele som hun er vant til at være i og pludselig er der noget der skræmmer hende og hun løber i sikkerhed og så vil jeg ikke holde hende tilbage hvilket ender med at hun bliver bange for snoren og jeg prøver får så fat i hende så jeg kan få selen af hende men hun bider mig så meget hårdt i den ene finger fordi at hun er bange og jeg får taget snoren af hende og opdager at hun ha bidt sig selv i tungen og har flækket en negl på det ene bagben jeg prøver at fjerne blodet for at se hvor slemt det er men det vil ikke stoppe så jeg får fat i telefon bogen og ringet til den første dyrlæge på listen og hun havde heldigvis tid så min stedfar køre mig fluks til fyrlægen som klipper hende negl og giver hende noget smertestillende og nu skal jeg give hende en sprøjte med noget smerte stillende i munden søndag og mandag og jeg skal holde godt øje med hendes tå hvis der bare er det mindste så skal jeg tage til dyrlægen da der er fare for at det ikke vil hele rigtigt da den er flækket helt ned til roden.
i må undskylde det blev ret langt men det var bare sån en dårlig dag.
jun 2008
Følger: 1 Svar: 53
Uhh hvor skrækkeligt ;(
Hvad med din finger?
Husk stivkrampe hvis du ikke har fået for nylig!
Kattes bid er meget farlige
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 217
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 169
jeg fik en strivkampe i 06 men jeg bliver nok nødt til at tage til lægen på mandag for min finger er meget hævet og gør rigtigt ondt og jeg kan ikke bevæge den ret meget og det føles som om det er ved at gå ned i hånden.
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 39 Svar: 169
ja mon ikke jeg følte bare at den ingen ende ville tage.
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Det var lidt svært at læse og forstå teksten, da der manglede en masse punktummer og kommaer, men fik da stavet mig igennem det.
Potetrøsteknus herfra.
Dårlig fredag ØV