{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.676 visninger | Oprettet:

Hvordan laver jeg mig selv til vampyr {{forumTopicSubject}}

Ja altså jeg kan ikke finde ud af det der med at lave en video om det..
Men jeg kan da prøve at guide jer lidt i hvordan jeg selv har gjort det..

Men det er jo til de pæne vampyre - jeg kan ikke finde ud af at lave hugtænder og sån - det skal jeg lige øve mig lidt på..

Altså først så åbner jeg foto filtre og åbner det billede jeg vil ha.. så kan man jo gøre billedet skarpere hvis man vil det gør man inde i filtre - eller man kan gå i justere og sætte ekstra høj lys på hvis man vil ha det.

Når selve billedet er sådan som du kan li det, så finder jeg den der hedder polygon ude i højre side og markere hele vejen rundt sådan så ansigtet er market.

Tålmodighed folkens - puha det tager tid

Nå så er ansigtet markeret og så kan du redigere farverne i ansigtet - det kan du gøre ved gå ind i justere så er der en masse du kan justere med; lys/kontras - gamma justering - farve ballance - ja alt hvad der ellers står noget med farve ved, leg lidt med de forskellige effekter og husk at du altid kan fortyde det ved at trykke på den røde pil der drejer til venstre.

Når du har fundet den farve du vil ha i hovedet så er det tid til at lave øjnene, der tager du cirklen som er i højre side og så markere du hele det af øjet der er farvet, når du har markeret det så er det tid til at ændre farve, det gør du inde i juster og igen er der forskellige metoder at ændre farven på farvetoning/farvemætning - farve ballance igen prøv dig frem.

Ja så kan du lave læberne hvis du har lyst - det gør du på samme måde som med ansigtet.

De kan lave øjenbryne hvis du har lyst - det har jeg ikke prøvet men det er da en mulighed.

Så gemmer jeg billedet og åbner foto scape og der går jeg ind i objekt og finder effekt hvis man vil se ud som om man glimter så vælger man bare en af dem der er derinde..

Ja så er billedet jo færdigt når I synes I har lavet alt det ved det som I har lyst til..

Jeg håber noget af det var til at forstå.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• At smitte gaskomfuret til genbrug. Tager den ned fra 5. sal. 500 kr.
  • Ingen strøm i lejlighed 3.050 kr.
  • Flytte stikdåse til ovn/komfur 780 kr.
  • Installation af kattelem i dør 1.000 kr.
  • Hæng tv op på betonvæg, skal selv medbringe slagboremaskine og bor 350 kr.
  • Fill hole in bathroom tile, fix 2 electrical sockets 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan laver jeg mig selv til vampyr
  • #1   25. apr 2010 Tusind tak søde Pia..: )
    har lige taget en masse billeder med webcam...så nu skal der leges...he he

anne

• #2   25. apr 2010 hihi super det er så sjovt jeg har lavet et prøve billede da jeg bare lige skulle se hvordan jeg gjorde og der er jeg helt blå i hovedet det er herre sjovt jeg elsker at lege med farver smiley

• #3   25. apr 2010 Er det i fotoscape du laver alt det?

• #4   27. apr 2010 ja det er sjovt at lege med de programmer...lige pludselig har man bare lavet noget genialt.

anne

• #5   27. apr 2010 foto filter og foto scape det står i beskrivelsen

• #6   28. apr 2010 Tænkte lige jeg kunne fortsætte tråden til dem der bruger photoshop. (:

1: find et godt billede du synes om. Jo mere lyst og klart billedet er, jo bedre vil resultatet blive.
    2: højreklik på background-laget ude til højre, og vælg "dublicate layer" og tryk ok.
    3: over "background copy" laget er der en boks hvor der står normal. Tryk på den, og vælg "screen".
    4: Vælg viskelæderet, en rund "pensel" der er omkring 1 cm i diameter og 0 % i hardness og "visk" alt ud der ikke er hud. (heller ikke i øjnene eller læberne)
    5: vælg lasso tool ude til venstre (eller bare tryk L) og start med at markere irisen i det ene øje. hold derefter ctrl nede og tryk på j. Gå ned på backgound copy laget igen, og gør det samme.
    højreklik på layer 1 og tryk merge down. så hedder laget layer 2. Klik på boksen hvor der står screen, og så på color.
    6: Vælg malerpenslen, og vælg en farve der mørk orangebrun (hvis det er en vegetar) eller mørkerød (hvis det ikke er). Hold ctrl nede og tryk på layer 2, så iriserne bliver markeret, og mal dem. Hvis farven ser for skrap eller urealistisk ud, kan du prøve at ændre lidt på opacity ovenover hvor man kan se lagene.
    7: Hvis du ønsker at ændre hårfarven, gå ned på background laget, og marker rundt om det med lasso tool. tryk ctrl + j for at få det op på et seperat lag. tryk ctrl + U og ændr lidt på hue/saturation/brightness.
    Hvis der er kanter, vælg viskelæderet og lav penselstørrelsen til omkring 2 cm i diameter, hardness 0% og visk rundt i kanten så det ser mere realistisk ud.
    højreklik på et af lagene, og derefter flatten image. højreklik på background, og derefter dublicate layer.. Vælg så burn tool over til venstre og vælg en lille børste på max en halv cm i diameter, og så mal rundt om øjnene eller læberne for at få dem til at stå mere frem. Dette er bare hvis man har lyst.

Hvis du vil lave hugtænder er det bedst at have et billede hvor man kan se tænderne. Enten hvor man smiler/griner, eller hvor billedet er taget til fomålet (;
    vælg filter oppe i toppen, og tryk på liquify. vælg en lille pensel. Træk så i spidsen af tænderne så de bliver mere lange og spidse.. (:

(link fjernet)

• #7   28. apr 2010 super Zabrina tusinde tark - det må jeg helt klart prøve! smiley

Kommentér på:
Hvordan laver jeg mig selv til vampyr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce