HyggeHjørnet

HyggeHjørnet

Medlemmer: 770
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte
1.166 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Fra kattens perspektiv :o) Fra kattens perspektiv :o)

Åh, hvor dejligt med en frisk kattebakke. Det er super lækkert at kunne parkere måsen i rent grus, og nu har jeg endelig forstået, hvad det er mor laver. Først troede jeg, at når mor tog låget af min bakke, var det for selv at bruge den, men hun kan da slet ikke få den kæmpe mås derned!!

Nu har jeg så fattet, at det hun laver hver eneste dag er at fjerne det JEG har lavet, så der ikke lugter for det kan jeg ikke li'. Så hjælper vi hinanden med at skrabe og når der så kommer nyt grus på og låget bliver sat på igen, skynder jeg mig at indvi hele balladen. Uuuh lækkert!

Mor siger, at vi ikke får noget juletræ i år, mor siger at det er for farligt, så længe jeg er så lille og så fuld af krudt. Det kunne nu ellers være rigtig spændende at klatre rundt i sådan en fætter og se hvad kræmmerhusene gemmer, men det må jeg altså ikke. Der står godt nok et lille et med noget fint glimmernoget på, men det står så højt at jeg ikke kan nå. Pokkers også. Så må jeg jo nøjes med min egen private plante, men den er også god at gnaske i.

Jeg får heller ikke lov at smage på noget af det spændende noget, som bliver sat på bordet i denne tid. Jeg skal bare have mit sædvanlige mad og vand, så min mave ikke går i stykker, og jeg har det jo også bedst sådan. Julen betyder jo ingenting for mig. Måske er min mor pylret, når det gælder dyr. Men hvis jeg nu var en hund og bare fik 100 g mørk chokolade, kunne jeg jo risikere at dø af det! Så måske er det meget godt, at hun passer på mig. Også selv om jeg ikke er en hund.

Mor har hængt en masse spændende ting op rundt omkring. Det er bare så irriterende at det hænger så højt oppe, at jeg ikke kan lege med det. Det kunne ellers være skægt, men det er vi vist ikke helt enige om.

Men ok, så leger jeg bare med min nye bold. Den er af gummi og har sådan nogle pigge på, så den er nem at få fat i. Den er rigtig sjov at fræse rundt med - især midt om natten. Når jeg bliver træt af den, synes jeg det er sjovt at lege med en sølvpapirskugle, eller min dejlige bamse, som jeg har arvet efter den hund, min mor havde før mig. Så tager jeg bamsen i munden og bærer den rundt og slås med den.

Jeg er godt nok kommet til at kradse den lidt i stykker, men mor har syet den igen, så jeg ikke kommer til at spise noget af det, der er indeni. Hun siger, at når jeg har kradset den så meget i stykker, at den skal smides ud, så får jeg bare en ny. Hunden havde nemlig mange af dem og dem kan jeg jo ligeså godt få.

Jeg har også arvet hundens tæppe, for det er det, jeg allerhelst vil ligge på i kurven. Jeg har godt nok en fin kattehule, men den fletkurv hunden brugte til legetøj med tæppet i, eller også min transportkasse er de bedste steder at ligge. I min transport kasse har mor lavet en fin ting af en bademåtte. Den er dejlig blød ovenpå og der er noget gummi-noget neden under, så jeg ikke glider, når vi rejser. Det er et super sted at ligge og sove synes jeg.

Hey, der er vådfoder i farvandet... Nams! See you ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra kattens perspektiv :o)
  • #1   1. okt 2009 Er vild med den sætning "Så hjælper vi hinanden med at skrabe og når der så kommer nyt grus på og låget bliver sat på igen, skynder jeg mig at indvi hele balladen."

Den passer bare lige på! :o) Dog skal vores hanmis skal helst også lige nå at tisse i det rene grus INDEN låget kommer på igen.
    Han har i øvrigt sin egen striknisse, som han helt selv har stjålet og som han kun får lov til at lege med i december måned. smiley

• #2   1. okt 2009 Rigtig SØD....lille fortælling..smill

• #5   4. okt 2009 Rigtig sød fortælling:)

Kommentér på:
Fra kattens perspektiv :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce